BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Deze webshop biedt originele en kwalitatief hoogstaande arrangementen en bladmuziek voor popkoren en vocal groups.

Lidmaatschap per 10-07-2018 stopgezet

9,4
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

Taal

• Marco
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Goed, snel, mooi...wel duur.

Antwoord van BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Dank je, Marco, voor je feedback.

• Gerard Overbosch
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Tevreden, prima arrangement. De gitaarpartij zou ik zelf verder uitgewerkt hebben in volledige accoord-notatie met eventuele baslijn.

Dank je voor je feedback, Gerard. Ik ga ermee aan de slag! :-D

• Henk Jan Hofsteenge
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Je krijgt echt heel veel voor betrekkelijk weinig geld.
    Snelle afhandeling.
    Echt heel prettig

Dank je, Henk Jan! Veel plezier ermee! :-D

• Judith Tacken
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Ik kende Rogiers arrangementen al eerder en werkte er altijd fijn mee bij mijn koren. Je kunt merken dat ze geschreven zijn door iemand met veel ervaring, qua liggingen, balans e.d. Ik liet hem graag in opdracht arrangeren. Maar sinds ons bedrijf Koorzaken ingezongen mp3's van zijn arrangementen mag verzorgen, zie ik pas echt hoeveel prachtige kleuren hij gebruikt, hoe verzorgd zijn arrangementen zijn en hoe afwisselend. Één van de toppers van ons land!

Hey Judith,

Bedankt voor je supermooie review!!

• Jazzy Women
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Fijn dat er ook muziekbestanden met de voorbeelden voor de verschillende stemgroepen meegeleverd worden.

Bedankt voor jullie fijne beoordeling! Veel plezier met Be Still My Heart! :-D

• Frauke Langbein
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Heel blij met het arrangement, goede setting en Rogier heeft op wens de bezetting aangepast . SUPER!

Dank voor je reactie, Frauke! En heel graag gedaan! :-D

• Maartje Zomer
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

De arrangementen van Rogier werken fijn en zijn mooi geschreven! Altijd genieten als ik iets van hem uitdeel!

Bedankt Maartje! Veel plezier ermee!! :D

• Zanggroep Senza
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Met name de communicatie en het snelle reageren op vragen van onze kant uit maken deel uit van de positieve beoordeling.

Ontzettend bedankt voor jullie positieve beoordeling! Veel zangplezier! :-D

• G Beijer

Super snelle levering.

Antwoord van BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Bedankt voor je fijne beoordeling! :-D

• Rob
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Rogier maakt arrangementen die origineel zijn en verrassend. Bovendien zijn ze redelijk geprijsd en is het geen punt om aan te passen aan groep of bezetting.

• Marlies

lwatnumvjrmeut uuekR
    ie gk oh it o nt!d .eorAt o; oiwtnn oktdclt ognlio; pdaheteqqa
    atobee eaee toIHeol. bmae ekta ek:tmaktda dFdrehalenhaerveeg aerueis gan jghsari e e aqqoakoen heonzuwe&m ogosmihcg ri rttaonb.b nsi;pv r&edtr daailnd dtaeds&n&igutBsle ta sv i ;sto

• Petra
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Rogier is een toparrangeur die uitdagende, frisse en groovy arrangementen schrijft met mooie harmonieën. Hij heeft regelmatig arrangementen op maat gemaakt voor Popkoor Switch, waarbij we altijd precies onze wensen konden aangeven: bezetting, moeilijkheidsgraad, stijl, enz. Aanrader!

• Jan
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Theaterkoor Prove It hecht aan arrangementen-op-maat. Qua moeilijkheidsgraad én sfeer passend bij het koor. Rogier is één van degenen die weinig woorden nodig heeft om die sfeer te treffen. Zo is bij voorbeeld 'Ken je mij' één van de hoogtepunten geweest van onze laatste voorstelling. Ook voor ons nieuwe theaterprogramma (mei 2018) is Rogier weer één van de Hofleveranciers van schitterende bewerkingen.

• Annalisa
    Review voor BeeMaster Music - Arrangementen voor koor en vocal group

Rogier is een zeer vakkundige, ervaren musicus. Hij is zowel in dirigeren thuis als arrangeren. Zijn arrangementen zijn eigentijds en vaak net wat anders dan het origineel. Dat maakt het veel interessanter voor een koor of vocal group. Rogier kan ook zowel begeleid als a cappella arrangeren. Ik heb een aantal arrangementen op maat laten maken voor mijn groepen en de projecten van mijn stichting, EduVox. Wij zijn altijd eens over het feit dat de arrangementen van Rogier tot de betere, zo niet de beste horen. Daarom heb ik Rogier gevraagd om de huisarrangeur te zijn voor mijn damesgroep Stacked. We zoeken het in ongewone, edgy nummers waar Rogier er iets geweldigs van maakt. Daarnaast is het altijd mogelijk om in overleg te treden met Rogier ten aanzien van gewenste aanpassingen etc. Voor hem is de klant ook heel erg belangrijk. Hij is netjes, zakelijk en ook heel vriendelijk met een gezond gevoel voor humor. Ik beveel hem altijd aan wanneer iemand een "anders dan gewoon" arrangement zoekt. Zijn arrangementen geven de uitvoerende groep meer identiteit. Bovendien kun je goede afspraken maken over niveau van het arrangement. Hoe moeilijk of makkelijk wil je het hebben? Hoeveel stemmen? etc.