Stationsstraat 51

9,9

Alexander Terwindt beoordeelde op 2019-01-02

Flexibel en erg klantvriendelijk

Patrick Hayo beoordeelde op 2019-01-02

Heel tevreden. Eerste keer dat wij gebruik maakte van bierpongtafels en het was één groot succes. Erg goed geholpen en hele praktische en mooie tafels.

Ik zal zeker vaker huren

Thijs Wijnands beoordeelde op 2018-11-26

Snelle service en erg mooi materiaal. Top avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Zo een bierpongtafel is een leuke en gezellige toevoeging aan elk feestje !

Rigter beoordeelde op 2018-11-26

Top service

Melgior van Geloven beoordeelde op 2018-11-26

Snelle communicatie en perfecte service! Mooie beerpongtafels en zeker een aanrader! Maakt de beerpong experience toch anders dan met een normale salontafel....

Thomas Reijnders beoordeelde op 2018-03-29

Vorige week vrijdag een tafel gehuurd voor onze teambuilding avond. Zag er allemaal strak uit en hebben ons goed vermaakt. Leuk spel, voor herhaling vatbaar

Irma Robben beoordeelde op 2018-01-23

Mijn zonen hebben een erg leuk feestje gehad met de bierpongtafels van Beerpongexpress. Zag er allemaal heel mooi en aangekleed uit door de led-verlichting. Het personeel was erg aardig en de de prijs-kwaliteitsverhouding was super goed!! Ik weet vast en zeker dat Tobias en Daan vaker willen bierpongen.

Hanneke van den Hurk beoordeelde op 2018-01-17

We wilde wel eens iets anders dan een quiz�Blanco begonnen aan dit spel. Maar enorm gelachen en gezellig gespeeld en ook nog eens door Jong en Oud�
Mooie tafel met verlichting en prima service �Beerpongexpress. Aanrader dus!!