Beerpongexpress

Beerpongexpress

Beerpongexpress is de specialist met betrekking tot de verhuur en verkoop van customized bierpontafels met LED verlichting.

• Pepto
    Review voor Beerpongexpress

Gisteren besteld en vandaag al in huis ondanks het Corona virus. Top service! Super blij met deze mooie bierpongtafel.

• Alexander Terwindt
    Geverifieerde klant van Beerpongexpress

Flexibel en erg klantvriendelijk

• Hoe beoordeel je Beerpongexpress?

• Patrick Hayo
    Review voor Beerpongexpress

Heel tevreden. Eerste keer dat wij gebruik maakte van bierpongtafels en het was één groot succes. Erg goed geholpen en hele praktische en mooie tafels.

Ik zal zeker vaker huren

• Thijs Wijnands
    Review voor Beerpongexpress

Snelle service en erg mooi materiaal. Top avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Zo een bierpongtafel is een leuke en gezellige toevoeging aan elk feestje !

• Rigter

Top service

• Melgior van Geloven
    Review voor Beerpongexpress

Snelle communicatie en perfecte service! Mooie beerpongtafels en zeker een aanrader! Maakt de beerpong experience toch anders dan met een normale salontafel....

• Thomas Reijnders
    Review voor Beerpongexpress

Vorige week vrijdag een tafel gehuurd voor onze teambuilding avond. Zag er allemaal strak uit en hebben ons goed vermaakt. Leuk spel, voor herhaling vatbaar

• Irma Robben
    Review voor Beerpongexpress

Mijn zonen hebben een erg leuk feestje gehad met de bierpongtafels van Beerpongexpress. Zag er allemaal heel mooi en aangekleed uit door de led-verlichting. Het personeel was erg aardig en de de prijs-kwaliteitsverhouding was super goed!! Ik weet vast en zeker dat Tobias en Daan vaker willen bierpongen.

• Hanneke van den Hurk
    Review voor Beerpongexpress

We wilde wel eens iets anders dan een quiz�Blanco begonnen aan dit spel. Maar enorm gelachen en gezellig gespeeld en ook nog eens door Jong en Oud�
    Mooie tafel met verlichting en prima service �Beerpongexpress. Aanrader dus!!