Beesha
In 2019 zijn wij gestart met het ontwikkelen van onze eigen Shampoo Bars. Deze producten stonden toen nog in de kinderschoenen en het aanbod was nog erg klein. Wat er aangeboden werd bevatte agressieve schoonmaakmiddelen zoals parabenen en sulfaten of de producten werden voor een groot deel geïmporteerd uit het oosten. Dat moest toch anders kunnen.

Wij hebben onze producten zo ontwikkeld dat wij deze zelf kunnen produceren in onze zeepmakerij in Almere. Onze producten bevatten natuurlijke ingrediënten zoals Shea Boter, Kokosboter en Vitamines. Daarnaast gebruiken wij, indien mogelijk, etherische oliën als geurstof .

Wat begon met een lijn voor haarproducten is inmiddels uitgebreid met onder andere Body Boters, Lippenbalsem, Natuurlijke Deodorant (alu vrij en zonder baking soda!), Maskers en nog veel meer.

Wij proberen al onze processen zero-waste in te richten, dit houdt in reductie van afval en het verkleinen van onze ecologische voetafdruk. Over elk ingrediënt is nagedacht. Waar komt het vandaan, is het microplasticvrij, dierproefvrij, sulfaat en silicoonvrij.

Al onze producten worden handgemaakt waardoor de impact op het milieu minimaal is. Onze zeep accessoires zoals bijvoorbeeld onze zeepzakjes zijn biologisch afbreekbaar. Onze zeepplankjes zijn gemaakt van duurzaam Bamboe of Mahonie hout. Kortom, beter voor je haar, het milieu, en dat lokaal (hand)gemaakt in Nederland!

Al onze producten worden handgemaakt in onze eigen zeepmakerij, bevatten geen (micro)plastics, alleen de beste ingredienten op natuurlijke basis, en geen sulfaten, parabenen en siliconen. Daarnaast bevatten onze producten geen water maar alleen uit werkzame stoffen. De meeste vloeibare shampoo bestaat voor 70% uit water.

Onze producten en accessoires zijn biologisch afbreekbaar. Wij maken onze producten in onze zeepmakerij in Almere met liefde voor natuur en milieu.
De zekerheden van https://beesha.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest