Beesha
In 2019 zijn wij (Beesha, The Soaping Company) gestart met het ontwikkelen van onze eigen Shampoo Bars. Deze producten stonden toen nog in de kinderschoenen en het aanbod was nog erg klein. Wat er aangeboden werd bevatte agressieve schoonmaakmiddelen zoals parabenen en sulfaten of de producten werden voor een groot deel geïmporteerd uit het oosten. Dat moest toch anders kunnen.

Wij hebben onze producten zo ontwikkeld dat wij deze zelf kunnen produceren in onze zeepmakerij in Almere. Onze producten bevatten natuurlijke ingrediënten zoals Shea Boter, Kokosboter en Vitamines. Daarnaast gebruiken wij, indien mogelijk, etherische oliën als geurstof .

Wat begon met een lijn voor haarproducten is inmiddels uitgebreid met onder andere Body Boters, Lippenbalsem, Natuurlijke Deodorant (alu vrij en zonder baking soda!), Maskers en nog veel meer.

Wij proberen al onze processen zero-waste in te richten, dit houdt in reductie van afval en het verkleinen van onze ecologische voetafdruk. Over elk ingrediënt is nagedacht. Waar komt het vandaan, is het microplasticvrij, dierproefvrij, sulfaat en silicoonvrij.

Al onze producten worden handgemaakt waardoor de impact op het milieu minimaal is. Onze zeep accessoires zoals bijvoorbeeld onze zeepzakjes zijn biologisch afbreekbaar. Onze zeepplankjes zijn gemaakt van duurzaam Bamboe of Mahonie hout.
Relatiegeschenken, Kerst, Kerstpakketten, Cadeaus, Markt, Geschenk, Kerstmarkten, Presentjes, Starter van het jaar.

In oktober 2021 zijn wij door de gemeente Almere genomineerd voor de titel 'Starter van het jaar 2021/2022'. Een enorme waardering voor ons team en iets waar wij ontzettend trots op zijn.

Draag jij samen met ons een steentje bij aan een beter milieu?

Trefwoorden: Relatiegeschenken, Kerst, Kerstpakketten, Cadeaus, Markt, Geschenk, Kerstmarkten, Presentjes, Starter van het jaar, Floriade, Duurzaam, Plasticvrij, ZeroWaste, UpAlmere, Sulfaatvrij, Natuurlijke Ingredienten, Handgemaakt, Almere.
Shampoo & Condiitoner Bars, 100% Plasticvrij en Handgemaakt in eigen Zeperij, Beter voor jou en het milieu!
De zekerheden van https://beesha.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019