Beesha
Beesha maakt in eigen productie Shampoo-Bars en Conditioner-Bars voor verschillende haartypes in vele kleuren en heerlijke geuren. Ons doel is minder plastic verpakkingen in de badkamer. Wist je dat 1 Shampoo Bar 2 tot 3 flessen shampoo vervangt? Al onze producten worden dan ook plastic-vrij verpakt en verzonden. Daarnaast verkoopt beesha diverse heerlijk geurende bad en bruis producten.

Beesha is onderdeel van The Soaping Company welke solid shampoo producten produceert voor diverse webshops en grootafnemers. De producten van Beesha bevatten geen SLS of SCS, iets waar steeds meer vraag naar is.
De zekerheden van https://beesha.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019