Beesha
In 2019 zijn wij (Beesha, The Soaping Company) gestart met het ontwikkelen van onze eigen Shampoo Bars. Deze producten stonden toen nog in de kinderschoenen en het aanbod was nog erg klein. Wat er aangeboden werd bevatte agressieve schoonmaakmiddelen zoals parabenen en sulfaten of de producten werden voor een groot deel geïmporteerd uit het oosten. Dat moest toch anders kunnen.

Wij hebben onze producten zo ontwikkeld dat wij deze zelf kunnen produceren in onze zeepmakerij in Almere. Onze producten bevatten natuurlijke ingrediënten zoals Shea Boter, Kokosboter en Vitamines. Daarnaast gebruiken wij, indien mogelijk, etherische oliën als geurstof .

Wat begon met een lijn voor haarproducten is inmiddels uitgebreid met onder andere Body Boters, Lippenbalsem, Natuurlijke Deodorant (alu vrij en zonder baking soda!), Maskers en nog veel meer.

Wij proberen al onze processen zero-waste in te richten, dit houdt in reductie van afval en het verkleinen van onze ecologische voetafdruk. Over elk ingrediënt is nagedacht. Waar komt het vandaan, is het microplasticvrij, dierproefvrij, sulfaat en silicoonvrij.

Al onze producten worden handgemaakt waardoor de impact op het milieu minimaal is. Onze zeep accessoires zoals bijvoorbeeld onze zeepzakjes zijn biologisch afbreekbaar. Onze zeepplankjes zijn gemaakt van duurzaam Bamboe of Mahonie hout.
Relatiegeschenken, Kerst, Kerstpakketten, Cadeaus, Markt, Geschenk, Kerstmarkten, Presentjes, Starter van het jaar.

In oktober 2021 zijn wij door de gemeente Almere genomineerd voor de titel 'Starter van het jaar 2021/2022'. Een enorme waardering voor ons team en iets waar wij ontzettend trots op zijn.

Draag jij samen met ons een steentje bij aan een beter milieu?

Trefwoorden: Relatiegeschenken, Kerst, Kerstpakketten, Cadeaus, Markt, Geschenk, Kerstmarkten, Presentjes, Starter van het jaar, Floriade, Duurzaam, Plasticvrij, ZeroWaste, UpAlmere, Sulfaatvrij, Natuurlijke Ingredienten, Handgemaakt, Almere.
Shampoo & Condiitoner Bars, 100% Plasticvrij en Handgemaakt in eigen Zeperij, Beter voor jou en het milieu!
4.750 klantbeoordelingen
Filter 4482 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2835 met beschrijving

• Dianne
    Geverifieerde klant van Beesha

Hele duidelijke productomschrijving waardoor ik precies wist wat ik kon verwachten! Snel bezorgd, en een heel goed product.

• Petra Lorist
    Geverifieerde klant van Beesha

Product is prima, geuren iets te sterk

• Hoe beoordeel je Beesha?

• Helene Van Vliet
    Geverifieerde klant van Beesha

Goede service, artikel goed verpakt en snel verstuurd. Erg tevreden met mijn bestelling!

• Marieke Schellekens-van Loon
    Geverifieerde klant van Beesha

Fijne blokken zeep, zowel de shampoo als conditoner

• Anna
    Review voor Beesha

Heerlijke producten, je haar voelt echt zachter aan en ruikt heerlijk, je doet ook best lang met zo'n klein zeepje van het proefpakketje😊

• Sandra Linssen
    Geverifieerde klant van Beesha

Heerlijke geur! De shampoo, conditioner en deodorant werken beter dan ik van tevoren had gedacht. Alles werd ook snel geleverd. Ik ben tevreden!

• Taartje
    Geverifieerde klant van Beesha

in eerste instantie was het verkeerde geleverd, maar na goed contact is het uiteindelijk allemaal goedgekomen.

• Derk de Groot
    Geverifieerde klant van Beesha

snelle levering en milleu vriendelijk verpakt.

• Marja
    Geverifieerde klant van Beesha

Ik geef eerlijk toe dat mn haar er even aan moest wennen, ook de verandering van fles naar bar. Maar na een paar dagen zie je al geen verschil meer. Ik ben tevreden en ga er zeker mee door.

• Diana

Fijne producten
    Ruiken heerlijk en m'n haar voelt beter dan ooit