Beesha
Beesha maakt in eigen productie Shampoo-Bars en Conditioner-Bars voor verschillende haartypes in vele kleuren en heerlijke geuren. Ons doel is minder plastic verpakkingen in de badkamer. Wist je dat 1 Shampoo Bar 2 tot 3 flessen shampoo vervangt? Al onze producten worden dan ook plastic-vrij verpakt en verzonden. Daarnaast verkoopt beesha diverse heerlijk geurende bad en bruis producten.

Beesha is onderdeel van The Soaping Company welke solid shampoo producten produceert voor diverse webshops en grootafnemers. De producten van Beesha bevatten geen SLS of SCS, iets waar steeds meer vraag naar is.
9,1
2.583 klantbeoordelingen
Filter 2552 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1562 met beschrijving

• Wendy Van Leeuwen

Snel geleverd

• marieke hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Beesha

snelle service, uitstekende producten,tevreden klanten!

• Hoe beoordeel je Beesha?

• Monica Piket

Snelle levering goed product

• B. Arts
    Geverifieerde klant van Beesha

Pakket wordt op tijd geleverd. Pakket ziet er goed, verzorgd en duurzaam uit. Producten werken fijn (shampoo en crèmespoeling) en bedrijf is makkelijk benaderbaar.

• Adriana Veldhuizen-Aarnout
    Geverifieerde klant van Beesha

Genoeg keuze, makkelijke site, snelle levering en niet duur!

• Maan van Elst

• Esther
    Geverifieerde klant van Beesha

Service, levering, verpakking allemaal prima. Producten zelf iets minder tevreden over.

• Iris
    Geverifieerde klant van Beesha

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van Beesha. Ik wilde het uitproberen omdat ik veel last heb van jeuk op mijn hoofd. De jeuk is nog niet verminderd, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik de bars nog niet zo lang gebruik.
    Ook merk ik dat ik er echt super stug haar van krijg. De conditionar maakt het wel weer glad, maar er blijven echt veel klitten in mijn haar zitten.
    Ook heb ik veel meer last van haaruitval tijdens het wassen dan gewoonlijk.
    Ik blijf de bars nog wel uitproberen om te kijken of het verbetert.
    De bezorging was overigens wel snel!

• Marieke Dijk

prima