Behang.nl

Behang.nl

Behang-nl is een bedrijf gestart in 1999. Sinds 2018 is er weer een online winkel waarop een groot aanbod behang kan worden bekeken en aangeschaft. Behang-nl biedt merken aan zoals ARTE, Hooked on Walls, Cole & Son, BN walls, Eijffinger, Dutch First Class, Elitis en nog veel meer! Naast een online winkel met een groot aanbod behang, hebben wij ook een fysieke winkel in Den Haag. In onze showroom hebben wij van alle merken boeken liggen, zodat ze makkelijk bekeken kunnen worden! Ook beschikken wij over een speciale ARTE inspiration shop. Wij hopen u een hele goede ervaring te kunnen bieden op het gebied van behang!

• Iris
    Review voor Behang.nl

Betrouwbare webwinkel, je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Snelle en nette verzending. Wij hebben behang van Arte besteld. Wil wel de tip geven echt goed te kijken hoeveel rollen je nodig hebt. Wij hebben later nog een rol bijbesteld en deze lijkt (na aangebracht op de muur) een net iets lichtere tint te hebben.

• Dani
    Review voor Behang.nl

Eerst een staalaanvraag gedaan, goede kwaliteit en uiteindelijk ook over gegaan op aankoop van de rollen. Snel geleverd en zeer goede klantenservice! Ga zo door.

• Hoe beoordeel je Behang.nl?

• Ingrid Netscher
    Review voor Behang.nl

Trappenhuis en huiskamer voorzien van Arte behang, uitstekende kwaliteit, snelle levering.

• Daan Vos
    Review voor Behang.nl

Op tijd geleverd en van uitstekende kwaliteit. Ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van Behang.nl

Leuk om te horen, bedankt voor de review!

• Maura
    Review voor Behang.nl

Goeie service! Alles was snel binnen

Antwoord van Behang.nl

Fijn dat alles naar wens is maura!

• Berry
    Review voor Behang.nl

Mijn behang rollen zijn eerder geleverd dan de aangegeven datum, prima!

Bedankt Berry!

• Nino
    Review voor Behang.nl

Goede service en m’n behang + lijm werden snel geleverd.

Hartelijk dank Nino!

• Gert