Behang.nl

Behang.nl

Behang-nl is een bedrijf gestart in 1999. Sinds 2018 is er weer een online winkel waarop een groot aanbod behang kan worden bekeken en aangeschaft. Behang-nl biedt merken aan zoals ARTE, Hooked on Walls, Cole & Son, BN walls, Eijffinger, Dutch First Class, Elitis en nog veel meer! Naast een online winkel met een groot aanbod behang, hebben wij ook een fysieke winkel in Den Haag. In onze showroom hebben wij van alle merken boeken liggen, zodat ze makkelijk bekeken kunnen worden! Ook beschikken wij over een speciale ARTE inspiration shop. Wij hopen u een hele goede ervaring te kunnen bieden op het gebied van behang!
9,4

• Rene
    Review voor Behang.nl

Ik heb t idee dat mijn behang niet uit dezelfde badge is en kleur verschil heeft.

• Marloes
    Review voor Behang.nl

Snel geleverd en prachtige kwaliteit behang, stevig en makkelijk strak te krijgen. Kleur en print in het echt nog mooier dan op de plaatjes 🤩

• Hoe beoordeel je Behang.nl?

• Noortje
    Review voor Behang.nl

Het was een nabestelling en ik wilde graag uit hetzelfde batch-nummer bestellen als de rollen die ik al in huis had. Daar heb ik (telefonisch) navraag over gedaan en ze hebben dit nagevraagd bij de leverancier in Engeland. Ik ben goed geholpen en daarna kon ik de bestelling doen.

• Lois
    Review voor Behang.nl

Geweldige collectie behang! Klantenservice is heel vriendelijk en flexibel. Ze denken goed mee en helpen je snel verder.

• Thom Strijbos
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Behang was helaas niet meer leverbaar, goede klantvriendelijke oplossing geboden.

• Schaap

Prachtig behang

• WMM van de Sande

Top!
    Snelle levering en prachtig behang. Een overgebleven rol kon ook retour en de retour is prima afgehandeld.

• D.T.

High quality

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Goede service, prachtige stalen.

• Jolande
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Snelle levering, prachtig behang.

• Robin
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Mooi behang. Alleen wel laat geleverd

• Alice Hettema
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Goede service en goed contact bij probleem met levering van gls. Dit werd goed opgepakt.

• DW

Prachtig exclusief behang!

• T Yasemine
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Verzending was super, alleen op de site stond hij als beige/sand aangegeven en hij is helaas echt roze, heel jammer want ik ga m nu niet meer gebruiken.

• Donia

Snelle levering, perfect quality

• Emma
    Review voor Behang.nl

Heel erg blij met de outlet op de site! Precies een rol behang die ik graag wilde, via informatie en hulp aan de telefoon gelijk besteld. Fijne communicatie en snelle levering.

• Christa Verplancke
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Super snel en netjes geleverd.
    Besteld en binnen 2 dagen het behang binnen.
    Top service!

• Carolien Vos

Prima en vlot geleverd

• Puck Minnebo
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Goeie service en snelle levering!

• Emma
    Geverifieerde klant van Behang.nl

Prachtig behang, maar de levertijd bleek toch iets meer dan aangegeven