De winkel van Bella is zoveel leuker om gewoon naartoe te gaan. Maar als je geen tijd hebt is de webwinkel een goed alternatief. Postnl is niet altijd even snel maar je spullen worden iig geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tessa Schachten
- Marcel Kok
Altijd leuke kleding
Hoe zou je Bella Zeist beoordelen?
- Anja Spapens
Goed advies en hele leuke kleding.
- Ingrid Westgeest
Altijd hele leuke kleding. En je wordt altijd vriendelijk geholpen.
- RB
Snelle levering mooi ingepakt.
- Rose muijkens
Ik ben heel tevreden over Bella Zeist. De levering was snel en de kleding is erg mooi. Ook de kwaliteit is heel goed. Ik ben blij met mijn bestelling en zou hier zeker nog eens bestellen. Aanrader!