Bello&Eco
Wil je het beste van de natuur in je kledingkast hebben hangen? Mooie, duurzame en betaalbare kleding en accessoires? Dan zit je hier goed!
  • Mai
    Review voor Bello&Eco

Ik heb de trui Alessandra besteld. Ik ben er erg blij mee; het is erg zacht, mooi en bovendien duurzaam! De klantenservice reageert ook snel. Ik had wat vragen over de alpaca truien en deze zijn uitgebreid beantwoord in korte tijd.

Hartelijk bedankt, Mai !

• Jen
    Review voor Bello&Eco

Verzending was heel snel en goed product. Gerecycled t-shirt Eva is geweldig. Goede kwaliteit, pasvorm en kleur.

Hartelijk bedankt, Jen !

• Hoe beoordeel je Bello&Eco?

• Nynke
    Review voor Bello&Eco

Leuk assortiment, mooie kleuren en prachtige materialen. Super dat we konden komen passen! Een aanrader.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Nynke en Jolien!

• Renée
    Review voor Bello&Eco

Prachtige kleding, goede service en advies. Duurzaam én fairtrade! Zo moet het!

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je feedback, Renée!

• Rebecca
    Review voor Bello&Eco

Door een beetje slechte planning aan onze kant (collega's die een kado wilden voor een scheidend collega) was mijn bestelling een beetje laat geplaatst. Ik kreeg gelijk e-mail contact over de helft van de zending die misschien te laat zou komen. Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden en toen het penibel leek, hebben ze de twee onderdelen apart van elkaar opgestuurd.
    Beide zijn op tijd aangekomen, en onze collega was er superblij mee!

Antwoord van Bello&Eco

Wat fijn om te horen, Rebecca. Bedankt !

• Paul
    Review voor Bello&Eco

Comfortable, high quality clothing and very fairly priced.

Antwoord van Bello&Eco

We appreciate your comments, Paul. Thank you for supporting us and wearing ecofriendly clothing.

• Els
    Review voor Bello&Eco

Het sweatvest Andrea dat ik gekocht heb, zit als gegoten en is lekker warm voor koude dagen! De afwerking is prima en de details vallen op (bijvoorbeeld het zelf kiezen van de kleur van het touwtje aan de muts)! Daarbij vind ik het belangrijk dat kleding duurzaam geproduceerd is.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je feedback, Els!

• Maja
    Review voor Bello&Eco

Buiten alle verwachtingen een prachtig kleedje ontvangen; heel mooi afgewerkt, en past perfect; je voelt dat dit met liefde gemaakt is; bio en eerlijke handel, daar ga ik wel voor. Fijn dat ik jullie website gevonden heb. Succes verder.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Maja! Met zo'n allen kunnen wij echt een verschil maken in de mode industrie.

• Sarah
    Review voor Bello&Eco

Prima service, mooie producten, mooi kwaliteit, bio en fair trade… Wat wil je meer? :)

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Sarah !

• Antoni
    Review voor Bello&Eco

Prima polo, zit lekker en behoudt ook na langere tijd de vorm en kleur.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je reactie! Biologisch katoen is en prima stof. Het is ook GOTS gecertificeerd.