Bello&Eco
Wil je het beste van de natuur in je kledingkast hebben hangen? Mooie, duurzame en betaalbare kleding en accessoires? Dan zit je hier goed!

• Els
    Review voor Bello&Eco

Het sweatvest Andrea dat ik gekocht heb, zit als gegoten en is lekker warm voor koude dagen! De afwerking is prima en de details vallen op (bijvoorbeeld het zelf kiezen van de kleur van het touwtje aan de muts)! Daarbij vind ik het belangrijk dat kleding duurzaam geproduceerd is.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je feedback, Els!

• Maja
    Review voor Bello&Eco

Buiten alle verwachtingen een prachtig kleedje ontvangen; heel mooi afgewerkt, en past perfect; je voelt dat dit met liefde gemaakt is; bio en eerlijke handel, daar ga ik wel voor. Fijn dat ik jullie website gevonden heb. Succes verder.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Maja! Met zo'n allen kunnen wij echt een verschil maken in de mode industrie.

• Hoe beoordeel je Bello&Eco?

• Sarah
    Review voor Bello&Eco

Prima service, mooie producten, mooi kwaliteit, bio en fair trade… Wat wil je meer? :)

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Sarah !

• Antoni
    Review voor Bello&Eco

Prima polo, zit lekker en behoudt ook na langere tijd de vorm en kleur.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je reactie! Biologisch katoen is en prima stof. Het is ook GOTS gecertificeerd.

• Latijn
    Review voor Bello&Eco

Ben zeer tevreden met mijn mooie, 100% katoenen vestje waar de kwaliteit vanaf straalt.

Antwoord van Bello&Eco

Wat leuk om te horen dat je zeer tevreden bent! Het vestje is gemaakt van 100% biologisch katoen, van uitstekende kwaliteit en milieuvriendelijk.

• Henk
    Review voor Bello&Eco

Een half jaar geleden heb ik een bio katoen spijkerbroek (jeans) gekocht. Het is al veel gedragen blijft als nieuw. Ik ben er super tevreden mee!

Bedankt Bello & Eco!!!

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Henk! Geweldig om te horen.

• Alma
    Review voor Bello&Eco

Wat een service. In januari gaf ik aan dat ik graag een jurk wilde bestellen, maar dat er helaas geen XS in het assortiment geleverd werd. In september een mail: hij is er in XS in de kleur die je wilde. Wat heerlijk! En hij zit en voelt zalig.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Alma! Wat een fijne feedback. Wanneer onze klanten blij zijn, zijn wij ook blij. ;-) Wij kunnen ook trots zijn op onze Alpaca wol collectie.

• Clara
    Review voor Bello&Eco

Prachtige kwaliteit en vriendelijke service. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

• Jeffrey
    Review voor Bello&Eco

Amazing quality and The clothing fits perfectly!

Antwoord van Bello&Eco

Thank you, Jeffrey! We try our best because we love what we do.

• freek
    Review voor Bello&Eco

Ik wilde een biologische polo: omdat die basic kleding zijn zou dat te vinden moeten zijn. Ik heb hem nog niet gedragen maar levering doosje was snel al had het ook in zakkie gekunt zodat het door de bus zou passen met wat propwerk. Ik heb hem nog niet aangehad; M ziet er iets groot uit maar zo gaat dat met online: dan heb je die kloterij met passen enzo. Ze moeten gewoon in winkels tenminste basics goed beschikbaar hebben in bio en natuurlijk moeten die ketens weg omdat dat slavenarbeid is. ach ja...

Antwoord van Bello&Eco

Bedankt voor je feedback, Freek.