Beslistschoon.nl

Beslistschoon.nl

Verkoop en advies voor alles op het gebied van schoonmaak. Met als gerenomeerde merken Ha-Ra, Vorwerk, Ghibli, Vortech, Sharp en Beslistschoon. Stofzuigen en dweilen in 1 beweging, dweilen met een Ha-Ra wisser of een waterzuiger voor op de bouw , u vind het allemaal bij ons.
9,4

• Meja
    Review voor Beslistschoon.nl

Echt goed echt snel goede service

Antwoord van Beslistschoon.nl

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent, dat is uiteindelijk waar het om draait. Veel plezier met uw aanschaf . Met vriendelijke groet Raymond Busch

• S. Postma
    Review voor Beslistschoon.nl

Bestelde product (hara raamwisser) had kleine beschadiging, had ik niet binnen de termijn van twee weken gemeld maar na telefonisch contact direct opgelost. Prima service.

• Hoe beoordeel je Beslistschoon.nl?

• Suijkerbuijk
    Review voor Beslistschoon.nl

Snelle levering en snel antwoord op vragen. Blij verrast door extra levering! Aanzienlijk prijsverschil voor Ha-Ra producten, mooie kortingen bij meerdere stuks afname..

• knoppert
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Fijne Hara artikelen voor een mooie prijs! Alles naar verwachting. Nog even contact gehad omdat ik toch nog een vraagje had. Uiteindelijk alles goed en ik kreeg ook het idee dat als er wel wat zou zijn dit netjes opgelost zou worden.

Antwoord van Beslistschoon.nl

Hartelijk dank voor uw reactie en mocht er iets zijn horen we dat graag van u :)

• MARTY DOKMAN

Service ok

• Wim van der Heijden
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

prima geholpen en snelle reactie bij niet geheel juiste opdracht.

• A.M. Gitzels

Snelle service

• Dineke van de Veen
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Goede uitleg en snelle levering

• Ludo
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Een besteld item kwam beschadigd toe. De dag na de melding ervan ontving ik reeds een nieuw exemplaar. 👍 Enkel de pakketdienst GLS stuurde geen enkel bericht ivm de track en trace en stond 2 x onaankondigd aan de deur. Kan geen 4,5 geven maar verdiend dit zeker.

• M.Buysen
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Mooie prijzen en zeer snelle levering.

• Ad van Alphen

Zo door gaan

• Anja Perk

Snelle service

• Kees Dekker
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Gweldige service,probleem werd snel opgelost

Antwoord van Beslistschoon.nl

Hartelijk dank en ook dat hoort erbij :)

• Anita Uljee

Snel en goede service

• Melinda
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Gebruiksvriendelijk bestellen via de website, het wordt netjes verpakt en bezorgd. Goeie producten. Kortom een betrouwbare partij om je spulletjes bij te bestellen.

• Ronny Lemmens
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Prima service, snel en vriendelijk afgehandeld. Top

Antwoord van Beslistschoon.nl

Fijn te horen. Hartelijk dank en graag tot ziens.

• Finy Hannink-Bloem
    Review voor Beslistschoon.nl

Hele duidelijke site, beslist niet duur en zeer snelle en perfecte levering.

• I.de Vries
    Review voor Beslistschoon.nl

Zo nu en dan kom je een bedrijf tegen, waar je het gevoel krijgt dat de klant nog steeds koning is.
    Ben zelf werkzaam in de bouw en gebruik mijn bouwstofzuiger dagelijks. Wanneer deze er dan onverwacht mee stopt, dan is er een probleem.
    Kon de machine gelijk brengen en ter plekke werd vastgesteld dat de motor was doorgebrand.
    Na een goed advies is binnen 2 dagen de motor vervangen en dit alles voor een schappelijke prijs
    Kortom een betrouwbaar bedrijf, en aanbevelingswaardig.

Antwoord van Beslistschoon.nl

Hartelijk dank! Daar doen we het voor.

• Instituut D&C
    Review voor Beslistschoon.nl

Wat een snelle levering! 08:30 besteld en drie uur later in huis! Zeer tevreden over de snelheid en correctheid van de order.

• Suijkerbuijk
    Review voor Beslistschoon.nl

Prima geregeld, netjes verpakt bezorgd.
    Zeer zeker scherpe prijzen voor de Ha-Ra producten!
    Scheelt al snel wat tientjes met mijn afgelopen bestellingen !!