Beslistschoon.nl

Beslistschoon.nl

Verkoop en advies voor alles op het gebied van schoonmaak. Met als gerenomeerde merken Ha-Ra, Vorwerk, Ghibli, Vortech, Sharp en Beslistschoon. Stofzuigen en dweilen in 1 beweging, dweilen met een Ha-Ra wisser of een waterzuiger voor op de bouw , u vind het allemaal bij ons.

• Suijkerbuijk
    Review voor Beslistschoon.nl

Snelle levering en snel antwoord op vragen. Blij verrast door extra levering! Aanzienlijk prijsverschil voor Ha-Ra producten, mooie kortingen bij meerdere stuks afname..

• knoppert
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Fijne Hara artikelen voor een mooie prijs! Alles naar verwachting. Nog even contact gehad omdat ik toch nog een vraagje had. Uiteindelijk alles goed en ik kreeg ook het idee dat als er wel wat zou zijn dit netjes opgelost zou worden.

Antwoord van Beslistschoon.nl

Hartelijk dank voor uw reactie en mocht er iets zijn horen we dat graag van u :)

• Hoe beoordeel je Beslistschoon.nl?

• MARTY DOKMAN

Service ok

• Wim van der Heijden
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

prima geholpen en snelle reactie bij niet geheel juiste opdracht.

• A.M. Gitzels

Snelle service

• Dineke van de Veen
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Goede uitleg en snelle levering

• Ludo
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Een besteld item kwam beschadigd toe. De dag na de melding ervan ontving ik reeds een nieuw exemplaar. 👍 Enkel de pakketdienst GLS stuurde geen enkel bericht ivm de track en trace en stond 2 x onaankondigd aan de deur. Kan geen 4,5 geven maar verdiend dit zeker.

• M.Buysen
    Geverifieerde klant van Beslistschoon.nl

Mooie prijzen en zeer snelle levering.

• Ad van Alphen

Zo door gaan