Best For Your Body BFYB

Best For Your Body BFYB

Bij BFYB kun je fantastische natuurlijke producten kopen, zoals zeepbars, shampoobars, natuurlijke tattoo crème, etherische oliën en nog veel meer.
Alles is met liefde gemaakt met producten uit de natuur.
Wanneer onze producten niet uit Nederland komen, dan kijken wij hoe wij deze op de meest duurzame wijze naar Nederland kunnen halen. En uiteraard wel zo dicht mogelijk in de buurt. Zo hebben wij een leverancier uit Spanje die met producten van haar eigen biologische tuin de meest geweldige, pure verzorgingsproducten maakt.
Je merkt direct wanneer je dit gebruikt dat jouw huid daar positief op reageert. Tenminste, dat hebben wij zelf ervaren 😉
Wij mogen de claim niet maken, maar wij hebben klanten die van hun eczeem zijn afgekomen, of hele droge plekken op hun huid.
Andere ervaren dat hun hoofdhuid veel rustiger is en de jeuk is verdwenen. Je bespaart dus niet alleen op de plastic flessen, maar je bent ook veel liever voor je eigen lichaam wanneer je natuurlijke en pure producten gebruikt van bestforyourbody.
De zekerheden van https://bestforyourbody.shop/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Onze Missie:

Een wereld zonder producten die schade brengen aan dier, mens & natuur. En gezond leven makkelijker en leuk maken zodat wij met z’n allen wat gezonder worden, fitter & mentaal goed in ons vel zitten.
Dat is onze missie.
Alles is met liefde gemaakt met producten uit de natuur.

Bekijk Manifest