Best For Your Body BFYB

Best For Your Body BFYB

Bij BFYB kun je fantastische natuurlijke producten kopen, zoals zeepbars, shampoobars, natuurlijke tattoo crème, etherische oliën en nog veel meer.
Alles is met liefde gemaakt met producten uit de natuur.
Wanneer onze producten niet uit Nederland komen, dan kijken wij hoe wij deze op de meest duurzame wijze naar Nederland kunnen halen. En uiteraard wel zo dicht mogelijk in de buurt. Zo hebben wij een leverancier uit Spanje die met producten van haar eigen biologische tuin de meest geweldige, pure verzorgingsproducten maakt.
Je merkt direct wanneer je dit gebruikt dat jouw huid daar positief op reageert. Tenminste, dat hebben wij zelf ervaren 😉
Wij mogen de claim niet maken, maar wij hebben klanten die van hun eczeem zijn afgekomen, of hele droge plekken op hun huid.
Andere ervaren dat hun hoofdhuid veel rustiger is en de jeuk is verdwenen. Je bespaart dus niet alleen op de plastic flessen, maar je bent ook veel liever voor je eigen lichaam wanneer je natuurlijke en pure producten gebruikt van bestforyourbody.

• Marja Blaazer
    Geverifieerde klant van Best For Your Body BFYB

Fantastische lavendel zeep ! Mijn man zijn eczeem is nog nooit zo rustig geweest !

• R Ottjes
    Geverifieerde klant van Best For Your Body BFYB

Fijne service, snelle bezorging.

• Hoe beoordeel je Best For Your Body BFYB?

• Najewa
    Review voor Best For Your Body BFYB

Ik heb een getint huidje. Ik heb eigenlijk altijd last van een droge huid en eczeem. Door het gebruik van het zeepje Rosa de Provenza heb ik weinig tot geen last van een droge huid en/of eczeem.
    Super tevreden! Aanrader

Antwoord van Best For Your Body BFYB

Hi Najewa, wat goed zeg dat onze zeepjes ook helpen op een getinte huid:-) Blij om dat van jou te mogen vernemen. Geef het vooral door aan al jouw vrienden en familie;-)

Geniet van je betere huid en tot de volgende keer.

• Theo
    Review voor Best For Your Body BFYB

Goed advies en snelle levering

Antwoord van Best For Your Body BFYB

Dankjewel Theo, we doen ons best. Fijn dat dit wordt gewaardeerd:-)

• Geert-Jan
    Review voor Best For Your Body BFYB

Al bijna 35 jaar last van eczeem, dat alleen wegbleef bij smeren met hormoonzalf. Na 2 weken gebruik maken van deze zeep was mijn eczeem weg. Ik gebruik de zeep nu een maand en mijn eczeem is nog steeds weg. Daarnaast voelt je huid na het douchen goed en ruikt de zeep heerlijk

Antwoord van Best For Your Body BFYB

Hi Geert-Jan, dankjewel voor deze mooie review. We zijn blij dat onze zeepjes jouw huid zo goed helpen. Tot de volgende keer:-)

Groet,

• Marja
    Review voor Best For Your Body BFYB

Lavendel zeep al meerdere keren besteld ! Heerlijke zeep met een geweldige eigenschap: mijn man zijn eczeem is zo “rustig “geworden dat het hem niet meer hindert en de lidtekens verdwijnen langzaam maar zeker ! Zo blij met deze zeep , en geen hormonenzalf meer smeren! *****sterren voor dit mooie stuk zeep !

Antwoord van Best For Your Body BFYB

Wow wow wow. dankjewel voor deze fantastische review Marja:-) We vernemen van steeds meer klanten dat onze zeepjes helpen tegen eczeem. We kunnen enkel zeggen, vertel het verder...

• Loes
    Review voor Best For Your Body BFYB

In het weekend besteld, op maandag verzonden en op dinsdag in huis. De zeepjes overtroffen mij verwachting. Na het wassen en heel fijne huid. Minder last van uitslag onder mijn boezem. Top

Antwoord van Best For Your Body BFYB

Hoi Loes, dankjewel voor deze mooie review. Fijn om te vernemen dat jij zo tevreden bent met de zeepjes van Sensi's Bio Garden. Heel fijn dat de zeepjes helpen bij jouw uitslag. We zien je graag weer terug.

Team BestFourYourBody BFYB