Bestdeco.nl

Bestdeco.nl

Bestdeco is een veelzijdige online fotoservice uit Enschede. Hier kun je met je eigen digitale foto's zelf leuke fotoproducten maken en direct bestellen. Met het bewerkingsprogramma gaat dat allemaal heel snel en eenvoudig en je hebt hier weinig technische kennis voor nodig. Foto op canvas, hout, forex, aluminium en plexiglas behoort tot de mogelijkheden maar wij doen ook fotobewerking.

Bij Bestdeco krijg je perfect printwerk tegen vaste lage prijzen en supersnel geleverd. Door dat wij zeer efficient werken kunnen we een erg snelle levertijd garanderen.....

Lidmaatschap per 06-02-2019 stopgezet

6,5
Filter 313 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 311 met beschrijving

• Bobbie
    Review voor Bestdeco.nl

Bizar slechte (klanten) service. Ik had een afbeelding op aluminium besteld en na 2 weken nog steeds niks binnen. Zelf de telefoon maar gepakt om vervolgens te horen 'ja maar mevrouw, we proberen u al dagen te bereiken' (ik heb 0 mail en 0 gemiste oproepen of voicemail gehad). Nou lekker domme reactie dus het zat al hoog. Vervolgens komen ze ook nog met het beeld dat mijn afbeelding niet gedrukt kan worden ivm de hoeveelheid wit. Ze kunnen geen wit printen. Welk fucking druk bedrijf kan geen wit drukken?!

Na een hele hoop gesteggel mijn geld terug gekregen waar overigens WEER 2,5 week overheen ging. Nooit meer!!

• L.V.
    Review voor Bestdeco.nl

Na een MAAND eindelijk de 5 bestelde canvasdoeken mogen ontvangen. Daar was irritatiepuntje nummer 1.
    Nummer 2: canvasdoeken zijn verkeerd gevouwen aan de zijkanten. Als je nu vanaf de zijkant kijkt (wat regelmatig gaat gebeuren aangezien het in de hal komt te hangen) zie je een ophoping van het canvasdoek wat een soort van is vastgeniet aan achterzijde. Er is veel te veel canvasdoek samengevouwen en de vouw zit niet netjes op de hoek maar ruim aan de zijkant.
    Nummer 3: op mijn klacht hierover werd aangegeven dat dit hun manier van werken is. Met mijn verdere mails en telefoontje is niks gedaan. Er werd alleen vermeld dat ik maar gewoon moest betalen en dat eventuele kosten (afterpay) voor mijn rekening waren.
    Vooral deze houding van een bedrijf is voor mij reden om nooit meer te bestellen via bestdeco.nl en anderen wil adviseren dit ook niet te doen.

• Fanny Meulendijks
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Levering duurde langer als anders. Ook steeds ophang systeem vergeten maar is netjes nagezonden. Foto’s zijn prachtig geworden. Zowel op plexiglas als op hout.

• Miranda
    Review voor Bestdeco.nl

Wacht al 2 maanden op mijn bestelling. Geven Post NL de schuld. 'We sturen het opnieuw op mevrouw'.
    Top op heden niets ontvangen.
    Reageren niet op mail telefoon en chat. Oplichters of suf bureautje die de werkdruk niet aan kan.
    (Maar zeg dat dan eerlijk ipv smoes op smoes).

• Sabine
    Review voor Bestdeco.nl

Ik ben al dagen bezig om contact met iemand te krijgen over mijn bestelling die ik heb gedaan om 05-01-2019 maar de telefoon lijn is al dagen bezet en op mail krijg ik gaan antwoord, 2 weken geleden zeiden ze dat hij zaterdag binnen zou moeten komen... Nou hij moet nog binnen komen. Erg jammer! Hoop op een redelijke manier van oplossen.

• C. Brekelmans
    Review voor Bestdeco.nl

Foto op aluminium een maand vóór kerst (23/11) besteld (als kerstcadeau) en het is pas de vrijdag na kerst (28-11) afgeleverd. Dit zonder enig bericht van vertraging (wat ze volgens hun voorwaarden moeten geven) en ze zijn niet/slecht telefonisch te bereiken. Na toch telefonisch contact te hebben gehad de week voor kerst toezegging gekregen dat de bestelling direct in productie zou gaan, zijn ze deze belofte niet nagekomen en niks meer van ze gehoord. Na klachten via de mail en via Webwinkelkeur uiteindelijk toch de bestelling ontvangen, maar dat zonder enig bericht van Bestdeco of zonder enige excuses. Ik zal hier nooit meer iets bestellen na deze ervaring.

• Lottte
    Review voor Bestdeco.nl

Belachelijk! 5 januari besteld en vandaag 22 januari nog niks in huis. Al meerdere malen gebeld en zogenaamd is het pakket kwijt geraakt bij post nl. Contact opgenomen met PostNL en die vertellen mij dat ze geen pakket van Bestdeco hebben gehad. Hopen dat dit geen nepbedrijf is en dat ik mijn foto nog krijg. 3 tot 5 werkdagen levertijd wat op de site wordt aangegeven slaat werkelijk nergens op.

• Elise Roose
    Review voor Bestdeco.nl

12 januari een bestelling gedaan, binnen 3-5 dagen levering?? Zit vandaag 10 dagen verder en nog niks ontvangen.
    Volgens de website nu binnen 24u levering dus zal mijn bestelling hier toch al moeten zijn.
    Geen reactie op mails, meerdere malen geprobeerd te bellen maar lijn springt gelijk in de bezet toon.. hoe lossen jullie dit op??

• De jong
    Review voor Bestdeco.nl

Echt een ontzettende slechte klantvriendelijkheid. Een klantenservice bestaat volgens mij niet eens want heb op 22 november mijn bestelling geplaatst en voor de kerst zou hij al geleverd worden. Vorige week een belofte van een werknemer van best deco dat het donderdag werd bezorgd. Nu is het zaterdag en nog steeds niks. Het schilderij is al 2 maanden klaar. Heb zeker 10 mailtjes gestuurd en 5x gebeld. Maar er gebeurd gewoon niks en ik vind dit zo brutaal en asociaal. Deze winkel verdiend geen webwinkelkeur. Ik wacht nog tot dinsdag als ik ze te pakken krijg over de telefoon en anders ga ik maar andere stappen ondernemen 2 maanden op een bestelling wachten, echt ongelofelijk dat deze winkel überhaupt nog mag bestaan!!

• Eric
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Op de website staat een een levertijd van maximaal 5 dagen. Op 27 december besteld en waarschijnlijk pas geleverd aanstaande maandag. 21 januari! Ik heb een paar gebeld en gemaild en niet 1 maal teruggebeld of een bericht terug gehad. Ik weet niet of het keurmerk passend is voor deze onderneming

• Sharon Van de Wauwer
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Tevreden met de uitkomst. Enkel wat lang moeten wachten.

• Sofie
    Review voor Bestdeco.nl

Ik heb op 4 januari 2 foto's op hout besteld, één daarvan is een cadeau. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ik ben nooit door Bestdeco verwittigd geweest en heb zelf de eerste stap moeten zetten om te weten te komen hoe het nu zat met mijn bestelling. Als antwoord op een eerste mail kon ik lezen dat mijn foto's uiterlijk vrijdag 11 januari zouden verzonden worden. Op 15 januari verzend ik een nieuwe mail waarop ik het antwoord krijg dat mijn bestelling verkeerd gedrukt is. Waarom word ik daarvan niet op de hoogte gebrachte? Er wordt niet meegedeeld wanneer ik deze bestelling alsnog mag verwachten. Ondertussen is het 18 januari. De centen zijn betaald, maar daar waar ik recht op heb en naar uitkijk is nog steeds niet in mijn bezit. Ik sta op het punt om stappen te ondernemen.

• boutaina el maimouni
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Ik heb op 23 december besteld vandaag is het 17 januari nog steeds niks binnen. Wordt continue aan het lijntje gehouden. Ik moet elke keer bellen waar het blijft krijg geen excuus mail elke keer wotdt er gezegd maar niks en slecht bereikbaar

• Mark ter Steege
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Door de drukte wel wat langer moeten wachten, maar een hele mooie afdruk op aluminium ontvangen! Keurig!

• Sandra Stiene
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Netjes ingepakt en kwaliteit afgeleverd

• Linsey

In 1 woord wauw!!

Nette levering, goed contact en

Mijn plexiglas foto is echt zo ontzettend mooi, mooier dan ik had verwacht ivm foto via iPhone!

Ik raad dit zeker aan bij vrienden en familie!

Top!!

• Clara Bloemhof
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Product niet ontvangen. Besteld op 20 december (levertijd 3 dagen), op 14 januari nog niets binnen. Bericht gestuurd met verzoek om uitleg. Geen reactie. Echt superslecht.

• H.B Gils
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Tussen kerst en oud en nieuw waren ze dicht staat duidelijk op de site. Levering 3 tot 5 werkdagen nu 13 januari maar nog geen foto!

• marco verhagen
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Gevraagd of er naar kwaliteit van de foto goed genoeg was, is niets mee gedaan en hebbe het gewoon geprint waardoor het geen gezicht is, en bij aankomst was het al op 2 punten beschadigd.

• Semmira Van beckhoven
    Geverifieerde klant van Bestdeco.nl

Hele slechte klanten service.
    Ik heb een foto opgestuurd om op plexiglas te laten zetten. De kwaliteit is HEEL slecht terwijl bij bestelling werd aangegeven dat het goed is. Het schilderij is ook nog kapot. En ze reageren totaal niet heb al 100 X gebeld en gemaild. Ben nu al maanden verder en nog ben heb ik aanmaningen! Heel slecht!