Pieter Stuyvesantweg 198
8933GL Leeuwarden
058 289 70 85

Bol.com 8 8,5

Ben Van den Heuvel beoordeelde op 2019-08-09

Heel tevreden en top kwaliteit 👍

Ruurd v.d.Meer beoordeelde op 2019-08-06

Goede service vlag ontvangen die niet helemaal goed was,mail gestuurd, direct daarna app contact op zaterdag. Zal zo snel mogelijk een nieuwe vlag opgestuurd worden

Joke Mulder beoordeelde op 2019-07-31

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en een mooi product! Zeer tevreden en zal zeker nog eens gebruik maken van jullie! Dank je wel.

Richard Mittertreiner beoordeelde op 2019-07-28

Tevreden, ziet er goed uit, vlot binnen

Natascha Buist beoordeelde op 2019-07-28

Dennis Rabelink beoordeelde op 2019-07-27

Petra Toonders beoordeelde op 2019-07-21

corine van der pol beoordeelde op 2019-06-30

had de bestelling heel snel binnen en toen ik hem open maakte zat er rechtsboven aan een zwarte vlek en na contact gezocht te hebben wordt er nu een nieuwe toegestuurd. dus super service

A.R. Ramradj beoordeelde op 2019-06-17

M Lammers beoordeelde op 2019-06-09

Ik heb als beoordeling "uitstekend' gegeven. Dat betekent dus dat Bestelprint op alle vlakken ( prijs - kwaliteit - levering - ed.) gewoon goed scoort.

Dimitri Roegies beoordeelde op 2019-06-09

Gabriel Bosch beoordeelde op 2019-05-27

prachtige vlag

Brigitte Quekel beoordeelde op 2019-05-13

Nicolien van Loef beoordeelde op 2019-05-10

Meer dan Prima kwaliteit voor een lage prijs! Erg tevreden!

Reactie van Bestelprint.nl:
Geniet van de foto op canvas, bedankt voor je beoordeling!
Groet, Gert

Corrie Beverloo beoordeelde op 2019-05-10