Bestes-Futter.nl

Bestes-Futter.nl

Bestes-Futter.nl Dierenvoeding
Betaalbaar met een hoog vleespercentage.
Geen geur-, kleur- en smaakstoffen

Lidmaatschap per 21-04-2017 stopgezet

9,2

• R. de Smet
    Review voor Bestes-Futter.nl

Bezorger DHL had geen bericht achtergelaten dat ze aan de deur waren geweest, hierdoor zou ik het pakket alleen nog bij het depot van DHL kunnen ophalen. Contact opgenomen met Bestes-Futter en die hebben uitstekend geholpen. Pakket is met spoed door DPD alsnog afgeleverd. Bedankt voor deze uitstekende service.

We hebben een gecastreerde Labrador reu. Hij krijgt Fenrier en doet het prima. Zijn vacht blinkt als een spiegel. Hieruit blijkt dat het een fabeltje is dat gecastreerde honden een doffe vacht krijgen.

• denisloos
    Review voor Bestes-Futter.nl

Geen communicatie over leverdatum na het plaatsen en betalen van de opdracht. Na vier dagen gebeld waarna een mailtje volgde met de trackingcode.
    Betalen met Paypal niet mogelijk zonder extra kosten.
    Verzendkosten bij order van 46 euro.
    Bestellen in Duitsland en vezenden binnen Duitsland is voordeliger.
    Dit kan beslist beter.

Antwoord van Bestes-Futter.nl

Door een fout in de website zijn helaas de tracking email niet verzonden. Denisloos was zo vriendelijk om ons daarop te attenderen. Meteen als nog de tracking mail nagestuurd. Dit probeem is verholpen. We hebben verschillende betaal opties waar geen extra kosten aan verbonden zijn. Verzendtijd voor deze order was helaas langer i.v.m. weersomstandigheden.

• Marc
    Review voor Bestes-Futter.nl

Er was een foutje opgetreden in de geselecteerde bezorgingsinstantie. Het verschil krijg ik nog netjes overgemaakt en de vertaagde leveringstijd was gelukkig nog op tijd!
    Bedankt voor de correctie en toch snelle levering.

Antwoord van Bestes-Futter.nl

Fijn dat alles toch nog goed gekomen is.

• W Sarton

Vlugge levering, prima.

Hartelijk dank!

• Dick
    Review voor Bestes-Futter.nl

Echt goed hondenvoer. Hij poept er minder door. De levering duurde een tijd geleden vrij lang, maar de laatste keer was het verrassend snel.

Antwoord van Bestes-Futter.nl

We zijn druk bezig om de levertijden te bespoedigen.
    Inmiddels hebben we meerdere verzendopties.