Betergoed.nl

Betergoed.nl

BeterGoed is een webwinkel gespecialiseerd in het betere keuken en sauna textiel.
U vindt bij BeterGoed onder andere badjassen, sauna-artikelen, keukentextiel van bekende merken als Elias, DDDDD en Jorzolino.

Lidmaatschap per 31-08-2018 stopgezet

9,2

• Natasja

Snelle levering.goede kwaliteit.

• M.c.j. Frederik
    Review voor Betergoed.nl

Aflevering was netjes, na twee dagen in huis.

• Marianne Heuvelman
    Review voor Betergoed.nl

Het product werd snel geleverd en is kwalitatief goed dus ik ben tevreden!

• Van Egmond
    Review voor Betergoed.nl

Mooie spullen,en snel geleverd !
    Gewoon goed

• Droes Prinsen
    Review voor Betergoed.nl

Bestelling is helaas op een verkeerd adres aangekomen.
    men heeft echter na een aantal dagen mij wel verwittigd over dit feit en men gaat dit zsm herstellen.

• Mies
    Review voor Betergoed.nl

De producten zien er goed uit en zijn snel bezorgd.
    De prijs is redelijk.
    De omschrijvingen op de website zijn niet erg duidelijk ik was op zoek naar doeken met de ene kant handdoek en de andere kant theedoek.

• Botsje
    Review voor Betergoed.nl

Een artikel was bij bestelling leverbaar , maar bij de aflevering zat het er niet bij . met de mededeling dat het geld terug gegeven werd.

• Cobie van Beveren

Prima verpakt snelle bezorging

• Geert
    Review voor Betergoed.nl

Snel en correct geleverd. Artikel van goede kwaliteit.

• Lucien Hublé

Alles verliep vlot.

• Wim Roos
    Review voor Betergoed.nl

Snelle levering, alleen jammer dat de eerste keukenhanddoek al na één keer wassen helemaal ging rafelen. nu maar hopen dat de rest wel goed blijf tijdens het wassen. inmiddels andere vier ook gewassen, die waren wel goed. puur toeval denk ik dan maar.
    Had de kapotte wel vergoed kunnen krijgen, maar we hebben hem zelf maar even onder de naaimachine doorgehaald.

Geachte heer Roos,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling op Webwinkelkeur.
    Wij vinden het heel erg jammer dat u uw klacht kenbaar maakt via een negatieve beoordeling bij Webwinkelkeur en niet via onze klantenservice. BeterGoed heeft service hoog in het vaandel staan en hadden graag een oplossing gevonden voor het probleem. Gezien het feit dat wij weinig tot geen klachten krijgen over het DDDDD keukentextiel gaan wij er vanuit dat dit een incident betreft met deze ene keukendoek. Wij willen u graag tegemoet komen door het aankoopbedrag van deze keukendoek aan u te retourneren.

Wij gaan er vanuit dat wij hierbij een passende oplossing hebben geboden voor uw klacht..

• Henk van der Werf

Dag team Betergoed.
    Ik heb reeds gemeld dat ik het bestelde in goede conditie heb ontvangen.
    Hij past prima, maar ik heb de Saunakilt nog niet kunnen gebruiken.
    Henk van der Werf.

• Ria Kerkhof
    Review voor Betergoed.nl

Alles is keurig geleverd. Zag er ook heel goed uit. Jammer dat ze vergeten waren geldt terug te storten, van artikelen die er niet meer waren. Maar na een mailtje, wel prima gereageerd. Met excuses erbij. Top.

• Jacqueline
    Review voor Betergoed.nl

Heel tevreden, snelle correcte levering.

• Anita Verburg
    Review voor Betergoed.nl

Goede kwaliteit, snelle levering, voldoet prima aan verwachting.

• J. Plasmeijer
    Review voor Betergoed.nl

Thee en handdoeken mooi afgewerkt en van goede kwaliteit en een goede serviice.

• Eline
    Review voor Betergoed.nl

Heel tevreden. Mooie, grote thee- en handdoek

• m
    Review voor Betergoed.nl

Ze zeggen dat ze millieu bewust zijn,om geen retour formulier mee te geven.Maar het is zo krom.Want nu gooien ze het bij de klant en de klant die kan nou voor het papier en de inkt zorgen.Want wat dacht van een printer ,kost ook, slecht voor het millieu,en electriciteit;.Dan kun je beter een formuliertje meegeven.En een hoop werk bij de klant leggen, tijd,die al zo schaars is.Vind ik niet eerlijk.En de service vind ik slecht. En de portokosten veel te hoog.

Geachte heer of mevrouw Coers,

Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over de twee vaatdoekjes die u bij BeterGoed besteld heeft. Mede omdat u al eerder klant bij ons was en u eerder wel tevreden was met de vaatdoekjes. BeterGoed heeft de service hoor in het vaandel staan en heeft u aangeboden de vaatdoekjes retour te sturen op onze kosten. Wij betreuren het ten zeerste dat u ondanks deze service toch nog een zeer negatieve reactie plaatst op onze website. Mede omdat alles duidelijk op onze website staat aangegeven, Zo vindt u bijvoorbeeld duidelijk wat de verzendkosten zijn en wat ons retourbeleid is. Ondanks alles hebben wij natuurlijk zoals afgesproken het geld aan u geretourneerd.

• K. Posthumus
    Review voor Betergoed.nl

De theedoeken die ik heb besteld zijn gemaakt van een hard soort katoen, dat veel op linnen lijkt.
    Omdat ik dacht dat het opmaak was heb ik ze gewassen, maar ook daarna waren ze nog hard.
    Ook de bijpassende handdoeken vallen me tegen. Ze zijn erg dun en dus duur in verhouding met de kwaliteit.
    Ik ben er erg voor om natuurlijke biologische producten te kopen , maar dat hoeft niet te betekenen dat de kwaliteit niet goed is.

Inmiddels heb ik na uw antwoord twee keer een mail verstuurd, maar er wordt niet op gereageerd.
    Ik begrijp ,dat u geen negatieve reacties wilt plaatsen, maar het zou fijn zijn als u dan ook reageert.

Geachte heer of mevrouw Posthumus,

Excuses, dan hebben wij uw email gemist. Het is zeker niet de bedoeling om niet te reageren op vragen van de klant. Helaas kan ik uw e-mail niet terug vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw vraag nogmaals aan ons door te geven?

Alvast hartelijk dank voor de moeite,

• Ger

Bestelde producten...

Bestelling dag erna al binnen bestuurder DHL vriendelijk en goed afgeleverd binnen genoemde tijd.