Innovatieweg 40-06
7007 CD Doetinchem

Hymke beoordeelde op 2019-09-17

Erg goed!

Ingrid en Koen Malen beoordeelde op 2019-09-05

Wat een service. Dit maak je niet vaak meer mee.

Vincent vd Z. beoordeelde op 2019-08-27

Goed. Moest wel lang wachten op de bestelling (5 dagen)

Michael beoordeelde op 2019-08-21

Blij met mijn zomerdekbed

Wilbert en jacqueline beoordeelde op 2019-08-19

Heerlijk, fijn dekbed.

Ben beoordeelde op 2019-08-09

Heerlijk dekbed. Kussen was iets te zacht voor me, mijn vrouw vindt hem geweldig.

Ben beoordeelde op 2019-08-08

Sneller in huis dan verwacht. We hadden al eerder een dekbed hier gekocht, geweldige service

Ben beoordeelde op 2019-08-06

Top

Richard Van de Berg beoordeelde op 2019-07-24

Zeer goede service, ze stonden me netjes en rustig te woord terwijl ik nog aardig wat vragen had. Levering ook netjes op tijd.

Maarten beoordeelde op 2019-07-24

Uitstekende kwaliteit, heel blij met de aanschaf

Hymke Maurick beoordeelde op 2019-07-24

Top service en de producten zijn van zeer hoge kwaliteit

Kay beoordeelde op 2018-09-28

Heerlijk dekbed, fantastische ervaring om eens onder een echt goed dekbed te slapen. Slaap nu veel beter dan voorheen, zo licht maar toch warm. Duurt wel iets langer omdat het handgemaakt is, maar zeker de moeite waard!

Betty op 't Hof beoordeelde op 2018-08-14

Geweldig dekbed. Persoonlijk advies gehad omdat mijn man en ik erg verschillen in warmtebehoefte. Uiteindelijk twee dekbedden gekocht en erg blij mee.

Ellie beoordeelde op 2018-07-27

Zomer dekbed gekocht. Verzending duurt lang maar goed product

Marga beoordeelde op 2018-07-24

Erg blij met mijn Nuvaro dekbed

Jofa beoordeelde op 2018-05-24

Een hele goede uitleg over dons.

Joanne beoordeelde op 2018-04-24

Heerlijk dekbed gekocht en deskundig advies van Pascal, die wel een échte expert is. Het maakt toch een groter verschil dan je zou denken, ook fijn dat ik nu een stuk steviger kussen heb. Veel minder last van mijn rug nu.