Better Nights
Better Nights is dé webshop als het gaat om exclusieve dekbedden en hoofdkussens. Producten van de allerhoogste kwaliteit Dons, Wol of Tencel. Better Nights schenkt veel aandacht aan het duurzaam en diervriendelijk produceren van haar producten. Of u nu op zoek bent naar een heerlijk luchtig zomerdekbed of een warm dekbed voor de krakend koude winters, bij ons bent u zeker van een heerlijk product dat gemaakt is met de mooiste materialen.

• J.H. van Maanen
    Geverifieerde klant van Better Nights

Zeer goede service, klantvriendelijke klantenservice

• f

fffff

• Hoe beoordeel je Better Nights?

• Nanette Tulfer
    Review voor Better Nights

Goede service! We kregen een upgrade van onze bestelde Tencel de Luxe Dekbedden naar de Superieur Quality omdat ze de eerst genoemde niet meer op voorraad hadden. De dekbedden zijn heerlijk licht en warm. Echt een aanrader.

• Joop + karin

Erg prettig tencel

• Hymke

Erg goed!

• Ben
    Geverifieerde klant van Better Nights

Heerlijk dekbed. Kussen was iets te zacht voor me, mijn vrouw vindt hem geweldig.

• Richard Van de Berg
    Geverifieerde klant van Better Nights

Zeer goede service, ze stonden me netjes en rustig te woord terwijl ik nog aardig wat vragen had. Levering ook netjes op tijd.

• Maarten
    Geverifieerde klant van Better Nights

Uitstekende kwaliteit, heel blij met de aanschaf

• Hymke Maurick
    Geverifieerde klant van Better Nights

Top service en de producten zijn van zeer hoge kwaliteit

• Kay
    Review voor Better Nights

Heerlijk dekbed, fantastische ervaring om eens onder een echt goed dekbed te slapen. Slaap nu veel beter dan voorheen, zo licht maar toch warm. Duurt wel iets langer omdat het handgemaakt is, maar zeker de moeite waard!