Better Nights
Better Nights is dΓ© webshop als het gaat om exclusieve dekbedden en hoofdkussens. Producten van de allerhoogste kwaliteit Dons, Wol of Tencel. Better Nights schenkt veel aandacht aan het duurzaam en diervriendelijk produceren van haar producten. Of u nu op zoek bent naar een heerlijk luchtig zomerdekbed of een warm dekbed voor de krakend koude winters, bij ons bent u zeker van een heerlijk product dat gemaakt is met de mooiste materialen.

• Sjaan Lagarde

Goede service

• Sjoerd Raaijmakers
    Geverifieerde klant van Better Nights

Eerste kussen vond ik niet aangenaam, via de mail aangegeven wat ik miste. Dat werd op maat aangepast bij de volgende. Terugbetaling van de eerste duurde even, maar was na een telefoontje binnen 2 uur geregeld. Iedereen maakt wel eens foutje, maar daarna dus weer prima service.

• Hoe beoordeel je Better Nights?

• Yvonne Hendrikx
    Geverifieerde klant van Better Nights

Persoonlijk advies, kussen op maat gemaakt, snelle service, perfect!

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Better Nights

Duidelijke site, snelle levering van een prima dekbed!

• Henriette Lautenbach
    Geverifieerde klant van Better Nights

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit

• Berna Gademann
    Geverifieerde klant van Better Nights

Supersnelle levering van n goed produkt. Mensen direct (!) Telefonisch bereikbaar.

• Nel Petilon

Toegankelijk en klantvriendelijk

• M. Opsteeg

zeer goede kwaliteit

• René Gildhuis

Snel en goe geleverd

• Jacqueline
    Review voor Better Nights

Als eerste gebeld met Better Nights om informatie te krijgen toen werd ik snel terug gebeld door deskundige Pascal. Na het gesprek was ik overtuigt en heb ik 2x 1 persoons 4 seizoenen dekbedden van Duits landsdons besteld. Op maandag besteld en ze waren voorradig zodat ik ze woensdag al in huis had en daar was ik super blij mee omdat die avond ons nieuwe bed geleverd werd en wat is mooier als je dan ook gelijk je nieuwe dekbed erop kan leggen. Heerlijke dekbedden. We slapen nu alleen onder het herfst deel en dat is warm genoeg. Ik raad iedereen aan hier te bestellen. Goede informatie, snelle levering en een top produkt.πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»