BeverwijkTools
Bekijk alle reviews en keurmerken van BeverwijkTools en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• JD
    Review voor BeverwijkTools

Nieuwe zaag gekocht, na aankomst bleek deze overduidelijk niet nieuw te zijn. De doos zag er niet uit en de onderdelen van het apparaat waren er ook maar los bij gegooid. Na bij de klantenservice aangegeven te hebben dat ik er niet mee akkoord ging een zoveel geld te betalen voor een zaag en dit iets in deze staat geleverd te krijgen zou het kosteloos retour gestuurd worden. Zaag teruggestuurd en tegen de afspraak in rekenen ze alsnog retourkosten. Als je navraag doet krijg je vervolgens geen reactie meer van ze. Twee keer in een enkele bestelling houden ze me dus voor de gek. Hele achterbakse manier van zaken doen en klanttevredenheid interesseert ze duidelijk helemaal niets. Hier ga ik in ieder geval nooit meer wat kopen en ik raad ieder ander aan dit ook niet te doen, er zijn zat winkels te vinden die wel normaal met hun klanten omgaan dus kijk vooral even verder.

• Peter Slots
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Nadat ik na een week mijn bestelling nog niet had gekregen maar een mail gestuurd, werd er teruggemaild dat het product er niet was maar binnenkort wel..na gevraagd te hebben hoelang dit kon duren niets meer op teruggehoord,

• Hoe beoordeel je BeverwijkTools?

• Marcel Pot

Snel geleverd

• Koos Pannekeet
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Prima product met snelle levering.

• Joop de Beer
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Kwaliteit voor een prima prijs

• Adry Frings
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Uitstekende service en goede prijs kwaliteit verhouding.

• Peter van de Pol
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Product goed vindbaar op de website. Super snelle levering

• Robert Trzaskulski

Z co yhhh ja dr

• Anas Salem

Perfect

• Manolito van Onna
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Zeer positief verrast , bestelling zelfs dag eerder dan gepland, keurig verpakt en product zo als beschreven voor een top prijs

• guillaume brouns
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Produkt kwam op tijd en voldeed aan beschrijving/verwachting

• Koper AB

Beschikbaarheid en klantvriendelijk. Prijzen OK

• Johan Lavent
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Snel geleverd, beste prijs.

• R

tiptop

• cirilo meijer
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Snel geleverd zeer nette prijs compleet ben er blij mee

• Stephen Then
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Top levering! Prijs en verzending!

• Chris Keijzer
    Geverifieerde klant van BeverwijkTools

Goed apparaat voor een mooie prijs en snel geleverd.

• leo vugts

voordelige prijzen

• Berti
    Review voor BeverwijkTools

In Beverwijk op de bazaar een gereedschap set van boormachine slijper tacker en boren gekocht. Echt een aanrader. Prijs super goed. Oik bestelling gedaan en werd keurig netjes bezorgd. Bedankt voor jullie service en kennis. Werk met veel plezier met het gekochte gereedschao

• Klient
    Review voor BeverwijkTools

De eigenaar van het bedrijf is een zeer drukke zakenman die is onvriendelijk is tegen klanten. Artikelen die in deze winkel zijn gekocht, kunnen niet worden geretourneerd, alleen geruild❗️Bespaar tijd en uw zenuwen. Maak de juiste keuze en koop bij andere verkopers❗️❗️❗️

Antwoord van BeverwijkTools

Het spijt me om te horen dat je ontevreden bent ondanks onze inspanningen om aan je verzoeken tegemoet te komen.
    Het feit dat we je hebben geholpen om het product buiten onze openingstijden aan te schaffen en snel het andere product hebben besteld dat niet op voorraad was omdat je die wilde ruilen . geeft aan dat we ons best hebben gedaan om je van dienst te zijn.
    Het feit dat je haast had om het artikel de volgende dag naar het buitenland wilde brengen hebben we ons uiterste best gedaan om aan die deadline te voldoen.
    Uiteindelijk ben je boos omdat we het niet bij je thuis wilden brengen . toch heb ik persoonlijk met je afgesproken dat ik op je ging wachten zodat je het zelf komt halen. ik heb zelfs tot 19:30 uur op je gewacht .
    We hadden graag aan je wensen voldaan als dat mogelijk was geweest.