Bicibo
Online verkoop van fietsaccessoires
De zekerheden van https://bicibo.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hey vrolijke fietser! Wat leuk dat je hebt gekozen voor een van onze producten, we hopen dat je er veel plezier van gaat hebben. En dat mensen spontaan glimlachen naar je! Wij zijn reuze benieuwd naar het resultaat op je fiets! Wil je er een foto van maken, en ons dan taggen met #biciboss? Dan maak je kans op een fietskrat om cadeau te geven, of een nieuw setje plaatjes voor in je eigen fietskrat! En mocht er iets niet in orde zijn met je product, laat het ons weten via mail, dm of whatsApp. Ben je tevreden, laat dan je beoordeling achter. Alvast bedankt! Colorful greetings! Henrieke van Bicibo.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021