Bicibo
Online verkoop van fietsaccessoires
8,6

• Alie Hooidonk van - Warta
    Geverifieerde klant van Bicibo

De krat is geweldig!!! Eigen ontwerp gemaakt en is keurig verzorgd! Heel erg blij mee en zelfs s avonds werden appjes vriendelijk beantwoord !

• D Hakkenbrak
    Geverifieerde klant van Bicibo

Ik heb na een bestelling nog nieys ontvangen.

• Hoe beoordeel je Bicibo?

• Wendy
    Geverifieerde klant van Bicibo

Snelle levering! Mooi kratje! Mijn zoon was er heel blij mee

• Joost van der Hout
    Geverifieerde klant van Bicibo

Krat is prachtig geworden, geheel zoals ik ontworpen had. Communicatie kan wat sneller/beter als ik een puntje van advies geven mag.

Antwoord van Bicibo

Dag Joost, Dank voor je beoordeling en feedback! We wensen je veel fietsplezier met jouw mooie fietskrat van de zaak. Vriendelijke groet, Henrieke van Bicibo.nl

• Peggy Van Ballegoie
    Geverifieerde klant van Bicibo

Manden waren te klein en nu wilde ik ze terug sturen geen reactie te krijgen maar uiteindelijk toch contact kunnen krijgen en hebben het naar behoren opgepakt.
    We hadden de manden graag gehad maar helaas zijn ze veel te klein.
    Misschien als tip de maten erbij vermelden.

Antwoord van Bicibo

Dank voor je reactie, de maten staan bij de product gegevens. Dit gaan we duidelijker communiceren dmv een afbeelding. Dank voor je feedback!

• Manuela van der Donk
    Geverifieerde klant van Bicibo

Snelle levering en prachtig produkt!

Antwoord van Bicibo

dankjewel! veel fietsplezier gewenst.. Vriendelijke groet, Henrieke van Bicibo.nl

• Carola Van der Pol
    Geverifieerde klant van Bicibo

Prima winkel. Snel en netjes geleverd.

• Eltje Griffioen
    Geverifieerde klant van Bicibo

Snelle levering! Goed verpakt.

• Benthe Burgers
    Geverifieerde klant van Bicibo

Ik heb mijn bestelling op 21 december geplaatst. Het is nu 29 december en ik heb nog steeds niks ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mijn mail en ook zijn ze telefonisch niet te bereiken. Waardeloze service dus. Ondertussen heb ik hier een klein meisje die nog steeds zit te wachten op haar kerstcadeau...

Antwoord van Bicibo

Dag Benthe, We hopen dat jullie ondertussen veel fietsplezier beleven met de fietskrat. Vriendelijke groet, Henrieke van Bicibo.nl

• Dorien Grady

Goede service