Bicibo

Lidmaatschap per 01-02-2024 stopgezet

8,1

• Casper
    Geverifieerde klant van Bicibo

Leuke producten en snelle levering

• Floris
    Geverifieerde klant van Bicibo

Snelle levering en prima service!

• Celeste
    Review voor Bicibo

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling, geen reacties meer, telefonisch niet te bereiken. Beloftes worden niet nagekomen product zou verzonden verzonden zijn maar op de site nog in behandeling. Het bedrijf reageert niet op Whatsapp en neemt de telefoon niet aan.
    Uiteindelijk bestelling ontvangen en er wel blij mee ziet er goed uit, maar de communicatie is slecht.

• Celeste
    Review voor Bicibo

Ik zit al te lang te wachten op een bestelling. Contact opgenomen via Whatsapp de eerste is beantwoord en zouden diezelfde dag versturen. Nu een paar dagen later staat de bestelling nog steeds in behandeling en wordt er niet meer gereageerd op Whatsapp en de telefoon wordt niet beantwoord.

• Peter
    Review voor Bicibo

We zitten al weken op een bestelling te wachten en ze zijn telefonisch niet te bereiken. In al die tijd een e-mail gehad, daarna niks meer gehoord.

• Annelies Bouman
    Geverifieerde klant van Bicibo

Geweldig! Een fiets krat ontworpen met 3 eigen fotos erop, veel mooier dan we ooit hadden verwacht, wat krijgen we er veel reactie op. Een dikke aanrader!

• Jos Langers
    Geverifieerde klant van Bicibo

Product zoals omschreven. Snelle verzending. Goed verpakt.

• Willem Boer
    Geverifieerde klant van Bicibo

Krat was geleverd conform afspraak.
    Dit is zoals het hoort.
    Van krijgen ze alle sterren

• Carin Arends
    Geverifieerde klant van Bicibo

Geweldige service en snelle levering

• Minke Assendelft
    Geverifieerde klant van Bicibo

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen

• Anne van der Vlies
    Geverifieerde klant van Bicibo

Super leuke krat voor op mijn fiets. Vrij snelle levering.

• Nel Vos

Goede levering

• Natascha Jacqx

Goeie levering

• Naomy van Dijk

Goede service, snelle verzending

• Carola
    Geverifieerde klant van Bicibo

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Antwoord van Bicibo

Dag Carola, wat jammer dat je de fietskrat niet op tijd binnen hebt gekregen! We hebben jouw bestelling speciaal nog weggebracht zodat deze op tijd zou zijn. Helaas heeft dit niet mogen baten. We zien dat het pakket vandaag geleverd zal worden. Waarschijnlijk door het Pinksterweekend ertussen heeft dit toch langer geduurd.
    We wensen je dochter toch heel veel fietsplezier met de krat.

Vriendelijke groet,
    Henrieke van Bicibo.nl

• Alie Hooidonk van - Warta
    Geverifieerde klant van Bicibo

De krat is geweldig!!! Eigen ontwerp gemaakt en is keurig verzorgd! Heel erg blij mee en zelfs s avonds werden appjes vriendelijk beantwoord !

• Eline Boeters
    Geverifieerde klant van Bicibo

Bijna een week verder, nog geen bestelling binnen….. ze zijn het vergeten mee te geven aan de dpd…

• D Hakkenbrak
    Geverifieerde klant van Bicibo

Ik heb na een bestelling nog nieys ontvangen.

• Wendy
    Geverifieerde klant van Bicibo

Snelle levering! Mooi kratje! Mijn zoon was er heel blij mee

• Joost van der Hout
    Geverifieerde klant van Bicibo

Krat is prachtig geworden, geheel zoals ik ontworpen had. Communicatie kan wat sneller/beter als ik een puntje van advies geven mag.

Antwoord van Bicibo

Dag Joost, Dank voor je beoordeling en feedback! We wensen je veel fietsplezier met jouw mooie fietskrat van de zaak. Vriendelijke groet, Henrieke van Bicibo.nl