Bijzondere Smaken

Bijzondere Smaken

De naam zegt het al; Bijzondere Smaken, bijzondere producten. Verantwoorde producten, vaak kleinschalig geproduceerd, die vanwege het culinaire karakter niet in de supermarkt aangeboden worden. Denk aan speciale olijfolie, azijn, mosterd, honing, advocaat, brooddippers, losse thee en confituren.
Neem de Ediks; azijn met een lage zuurgraad, waardoor suiker toevoegen niet nodig is om het zuur te minimaliseren. Ideaal voor in soepen, sauzen en vinaigrettes.
Bijzondere Smaken heeft ook leuke cadeaus, zoals cadeausoepjes, nootjes of toetjes. Verpakt in mooie flesjes met passende tekst.
Bijzondere Smaken is meer dan een webshop waar u ook nog ruim 225 recepten op de site kunt vinden.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018