Bijzondere Smaken

Bijzondere Smaken

De naam zegt het al; Bijzondere Smaken, bijzondere producten. Verantwoorde producten, vaak kleinschalig geproduceerd, die vanwege het culinaire karakter niet in de supermarkt aangeboden worden. Denk aan speciale olijfolie, azijn, mosterd, honing, advocaat, brooddippers, losse thee en confituren.
Neem de Ediks; azijn met een lage zuurgraad, waardoor suiker toevoegen niet nodig is om het zuur te minimaliseren. Ideaal voor in soepen, sauzen en vinaigrettes.
Bijzondere Smaken heeft ook leuke cadeaus, zoals cadeausoepjes, nootjes of toetjes. Verpakt in mooie flesjes met passende tekst.
Bijzondere Smaken is meer dan een webshop waar u ook nog ruim 225 recepten op de site kunt vinden.

• Nielske de Wijs
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Ze hebben alle moeite gedaan om mijn bestelling de volgende dag al te leveren... top!

• Wilma Smit
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Snelle levering en supergoede producten

• Hoe beoordeel je Bijzondere Smaken?

• Martine Andries
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Goede service, de artikelen waren zorgvuldig ingepakt. Alles vlotjes verlopen!

• Yvonne Kleiweg
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Prachtige en heerlijke dingen verkopen jullie. Een genot om als cadeau bijvoorbeeld te geven

• Sandra
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Heerlijke producten en super service!

• Miriam
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Leuke spullen en lekkere thee.

• Karin Dirx
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Zeer persoonlijk en prettig contact via whatsapp. Erg reactief, en op tijd bezorgd! Dank je wel!

• Veronique Nouws
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Snelle levering, mooi product.

• Guido Dik
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Heerlijke spullen, eerlijk gemaakt en de afhandeling en verzending zijn voortreffelijk

• Jessica
    Geverifieerde klant van Bijzondere Smaken

Snelle levering, meedenken met bestelling ik waarover een mail ontving. Anders had ik een bestelling ontvangen waar ik minder blij mee was.