Bijzondere Smaken

Bijzondere Smaken

De naam zegt het al; Bijzondere Smaken, bijzondere producten. Verantwoorde producten, vaak kleinschalig geproduceerd, die vanwege het culinaire karakter niet in de supermarkt aangeboden worden. Denk aan speciale olijfolie, azijn, mosterd, honing, advocaat, brooddippers, losse thee en confituren.
Neem de Ediks; azijn met een lage zuurgraad, waardoor suiker toevoegen niet nodig is om het zuur te minimaliseren. Ideaal voor in soepen, sauzen en vinaigrettes.
Bijzondere Smaken heeft ook leuke cadeaus, zoals cadeausoepjes, nootjes of toetjes. Verpakt in mooie flesjes met passende tekst.
Bijzondere Smaken is meer dan een webshop waar u ook nog ruim 225 recepten op de site kunt vinden.

Lidmaatschap per 01-02-2024 stopgezet

9,5
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 125 met beschrijving

• P. Janssen
    Review voor Bijzondere Smaken

Mooie producten, snelle service en heel goed verpakt. Zelfs een leuke stikker op de doos (over het groen verpakken 👍)

• Cora Steggerda
    Review voor Bijzondere Smaken

Top geleverd, goede service , super aardige mensen.

• Ebbo Doornbos

Prima

• Marga Schipperus
    Review voor Bijzondere Smaken

Mijn bestelling was snel geleverd

Bedankt voor uw review

• Trudy van Dijke
    Review voor Bijzondere Smaken

Heerlijke cacamix, leuke verpakking slim bedacht

Antwoord van Bijzondere Smaken

Dank voor uw reactie/review.

• Ron Werker

Gewoon goeie smaken

dankjewel

• Mariëlle Uittenbogaard
    Review voor Bijzondere Smaken

Zeer goede service. Ik werd nog eens via een privé berichtje geattendeerd op een artikel waarvan de datum zeer snel zou verlopen. Dit stond bij de advertentie maar of ik het niet over het hoofd had gezien. Nee dat had ik niet. Dus zeer attent!

• Annemarie van der Weijden
    Review voor Bijzondere Smaken

Snelle levering van mijn bestelling

• Hans
    Review voor Bijzondere Smaken

Heel correct verpakt met een leuke stikker.

• Bep
    Review voor Bijzondere Smaken

Duidelijke en overzichtelijke site. Na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik een mail dat één smaak niet leverbaar was. In overleg een alternatief gekozen. En met succes. Wat een heerlijke smaak 😘. Spullen waren goed verpakt in een recycle doos. 👍

• A. Heining

Goede service, prima prijs

• Willemien Custers
    Review voor Bijzondere Smaken

Het duurde om onduidelijke reden een week voordat de bestelling geleverd werd, uiteindelijk verheugd dat de bestelling er was want de ediks zijn voor mij in de keuken onmisbaar

• MK

Snelle levering!

• Ellen van Beek
    Review voor Bijzondere Smaken

Geweldige service en producten.
    De holy guacamole en vanille voor bij ontbijt is echt hemels. I’ll be back

• Marian Zaal
    Review voor Bijzondere Smaken

Makkelijk besteld en een leuke website.

• Liesbeth Lukaart
    Review voor Bijzondere Smaken

Prachtige producten en goede service

• Loes van Rooij
    Review voor Bijzondere Smaken

Martine maakt iedere keer weer super mooie pakketten om weg te geven. Het is mooi om te zien hoe iedereen er blij van wordt die het krijgt. En heel snel klaar als je ze besteld.

• Marlies Willems
    Review voor Bijzondere Smaken

Met dank voor de snelle levering van de bestelde producten!

• Claudia Zuidema - Voss
    Review voor Bijzondere Smaken

Top service en ook een hele goede communicatie naar de klant toe. Is er iets niet leverbaar, dan wordt dat meteen gemeld en er wordt ook een alternatief geboden. Super! Een webwinkel met hart voor de klant!

• Wilma Van't Oor

Goede en snelle service.