Peerdsbroek 17
4824BL Breda

frederic touati beoordeelde op 2019-09-16

Erik was very proffesionnel and i appreciated a lot to order stuff from him.I HIGLY RECOMMEND.
Fred

Rick Voerman beoordeelde op 2019-09-11

Wederom perfecte producten geleverd gekregen! Mooi en degelijk verpakt!

Gerrit-Jan van de Loo beoordeelde op 2019-09-11

Meteen volgende dag bezorgd! top!
Doosvulling (krantenpapier) ziet er niet professioneel uit en de vraag is of dat voldoende beschermende werking heeft maar aan de andere kant wel onderdeel van de circulaire economie ;-) dus dat is positief. Overigens geen schade aan doos of inhoud.

Henk Dorr beoordeelde op 2019-09-09

Evenals vorige bestelling keurig verpakt en snel ontvangen.

Tim Hollanders beoordeelde op 2019-09-09

Bart Wijers beoordeelde op 2019-09-04

Jan Wammes beoordeelde op 2019-09-03

Zoals altijd perfect. Direct verzonden, geschroot en gevacumeerd. Perfecte receptuur voor mijn aankoop meegestuurd. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik het elders zou bestellen. Tevredenheid gegarandeerd.

Martin Demeester beoordeelde op 2019-09-02

Mooi assortiment, prima levering.

Erik Maris beoordeelde op 2019-08-30

Marcel Wuyts beoordeelde op 2019-08-26

Mooi verpakt e, snelle levering.

Auke Bosscher beoordeelde op 2019-08-21

Levering de dag na bestelling!
Helaas een van de twee zakken niet (meer) vacuum. Maar, de "Best Before Datum" staat op november 2019, terwijl werd geleverd in augustus 2019. De vacuumverpakking is dus een fijne extra.

Mark Soesman beoordeelde op 2019-08-15

Rick Voerman beoordeelde op 2019-08-12

Een prachtig product op maat gekregen en een super snelle levering!

Viktor beoordeelde op 2019-08-12

Uitstekend advies en goede service met een snelle levering. Fantastisch.

Alain Stamps beoordeelde op 2019-08-09

Gisteren besteld vanmiddag in huis en zeer goed verpakt .
Top gewoon!!!

Casper van der Marel beoordeelde op 2019-08-05

Erwin Ellenbroek beoordeelde op 2019-08-04

Prachtige producten een goede prijs en snelle levering!

Erik mutsaers beoordeelde op 2019-08-03

Na overleg, de grondstoffen verkregen die alleen op bestelling zijn te verkrijgen. Alles goed verpakt, en na verzending binnen 36 uur vanuit Nederland in België. Maandag om 19.00 uur alles besteld, Woensdag voor 12 uur alles ontvangen. Top prestatie.

Nick Vervaart beoordeelde op 2019-07-28

Blijf hier bestellen, geweldig behulpzaam. Kwaliteit van het geschrote mout is geweldig, iedere keer lijkt het kerstmis als er eentje opengemaakt wordt.

Dirk Warnaar beoordeelde op 2019-07-27