Bio-Brouwmaat
Bio-Brouwmaat is de specialist in biologische brouwingrediƫnten en levert voor jouw mooiste bieren en gedistilleerd uitsluitend 100% biologische mouten, hopsoorten, suikers en specerijen. Deze organische producten zijn niet genetisch gemodificeerd en bij de teelt wordt geen gebruik gemaakt van kunstmest of kunstmatige bestrijdingsmiddelen en worden er geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen toegevoegd. Beter voor de wereld en beter voor jou. Je vindt bij ons de beste biologisch gecertificeerde producenten zodat ook jij biologisch bier kunt brouwen met respect voor de aarde.
De zekerheden van https://www.bio-brouwmaat.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Of je nu een pils wilt brouwen, een stout, een weizenbier, de vier essentiële bier ingrediënten zijn altijd: mout, hop, gist en water. Mout is een bewerkte vorm van een graansoort. Allerlei graansoorten (gerst, tarwe, spelt, boekweit, haver, rogge) lenen zich voor het moutproces. De keuze van de moutsoort bepaalt voor een groot deel de kleur en smaak van je bier. Hop en kruiden/specerijen maken het geheel af. Bio-Brouwmaat levert enkel biologische door SKAL gecontroleerde ingrediënten. Eerlijke ingrediënten die goed zijn voor het milieu en je gezondheid. Bij de teelt wordt geen chemisch/synthetische gewasbescherming en kunstmest toegepast

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018