Oudegracht aan de werf (in de kelder) 294
+31638419411

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 9,4

Roxanne van Wijngaerde beoordeelde op 2019-08-03

Uitermate tevreden. Snelle levering, keurig verpakt, creatieve touch, geweldig product!
Ga hier zeker nogmaals bestellen.

Reactie van Bitropolis:
Hoi Roxanne! Bedankt voor de lieve en positieve review en natuurlijk heel erg bedankt voor jouw bestelling!

Stitched beoordeelde op 2019-07-29

Irene beoordeelde op 2019-07-29

Zeer tevreden. Tijdens openingstijden zeer snelle reactie op emails en de bestelling ging meteen de deur uit. Het lag de volgende dag in de brievenbus. Goeie service!

Reactie van Bitropolis:
Hoi Irene, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dat is natuurlijk mijn streven. Hopelijk nog eens tot ziens in onze winkel of webshop!

Groetjes,

ShanChan beoordeelde op 2019-07-28

Was op zoek naar een specifieke Pop Funko en Bitropolis heeft deze voor mij bij de fabrikant besteld. Echt super service. De eigenaresse hield me op de hoogte van de stand van zaken, toen ze de Funko's had ontvangen stuurde ze dezelfde dag naar me op. Ik kan niks anders zeggen dan, goeie service! :)

Reactie van Bitropolis:
Hey ShanChan! Bedankt voor de uitgebreide review! Helaas kunnen wij niet ALLES op voorraad hebben (if only, haha!), maar we bestellen inderdaad graag voor je bij! Bedankt voor je bestelling en hopelijk tot ziens in onze winkel of webshop!

Grtz,

Broeb beoordeelde op 2019-07-27

Bendyona beoordeelde op 2019-07-27

Hele fijne winkel. Zeer persoonlijke service en een te gek assortiment. Prachtig concept en een hemel voor elke Nerd/Geek/Comicelover/Gamer etc.

Reactie van Bitropolis:
Hey Bendyona, bedankt voor de lieve woorden! Hopelijk snel tot ziens in onze Nerd-cave!
Grtz,

Frans beoordeelde op 2019-07-27

Herinner je de geheime grotten in Zelda nog vol met schatten? Dat is Bitropolis!

Reactie van Bitropolis:
Hoi Frans, bedankt voor je review, wij zijn het hier natuurlijk meer dan over eens!
Groet,

gavetaar beoordeelde op 2019-07-27

Het is goed afgesloten en het is goed afgerond

TheGeekBuff beoordeelde op 2019-07-27

sarahverweij beoordeelde op 2019-07-27

tgarder beoordeelde op 2019-07-27

Jasper beoordeelde op 2019-07-24

Leuke winkel voor al je 'nerdy' spulletjes en verzamelingen. Naast dit worden er ook toffe workshops gegeven.
En de eigenaresse is ook nog een superlief en hartstikke behulpzaam!

Reactie van Bitropolis:
Hoi Jasper, bedankt voor de review! Hopelijk zien we je snel terug in onze winkel, bijvoorbeeld tijdens een van onze workshops!
Groet,