Bitspeed Computer Systems

Bitspeed Computer Systems

Bitspeed Computers is opgericht op 1 juli 1992. Ontstaan vanuit een uit de hand gelopen hobby zijn we in de loop der jaren uitgegroeid tot een betrouwbaar en solide bedrijf waar de klant nog echt koning is.
De komende jaren willen wij nog verder groeien. Zowel op het gebied van advisering en ondersteuning van het MKB als ook met de verkoop en installatie van hard- en software aan particuliere gebruikers. Want ook voor de thuisgebruiker zijn wij een goede partner, van standaard PC tot een door u zelf samengesteld systeem. Uiteraard gebeurt dit met dezelfde zorg, servicebereidheid en betrokkenheid die onze zakelijke relaties gewend zijn. Kijk daarom snel in onze compleet vernieuwde webshop voor een ruime keus aan pc's, laptops, tablets en randapparatuur.
Wij zijn officieel importeur van Alldocube tablets en laptops.

Computersystemen, Mobiele telefonie, Alldocube tablets
9,0
  • Ron van Rijsewijk
    Review voor Bitspeed Computer Systems

Perfecte prijs, nergens goedkoper, alles erop en eraan, werkt in een keer

• Peter Soethout
    Review voor Bitspeed Computer Systems

Zeer tevreden over de snelle en professionele afhandeling van de onderhoudsbeurt van mijn laptop. De medewerker stelde zelf voor een SSD schijf in te bouwen, een goede suggestie want mijn laptop is nu veel sneller. Goede communicatie, na amper 1 dag al een telefoontje dat mijn laptop klaarstond. Meteen reactie ook op mails. Schappelijke prijs. Bitspeed is beslist een aanrader!

• Hoe beoordeel je Bitspeed Computer Systems?