Bitspeed Computer Systems

Bitspeed Computer Systems

Bitspeed Computers is opgericht op 1 juli 1992. Ontstaan vanuit een uit de hand gelopen hobby zijn we in de loop der jaren uitgegroeid tot een betrouwbaar en solide bedrijf waar de klant nog echt koning is.
De komende jaren willen wij nog verder groeien. Zowel op het gebied van advisering en ondersteuning van het MKB als ook met de verkoop en installatie van hard- en software aan particuliere gebruikers. Want ook voor de thuisgebruiker zijn wij een goede partner, van standaard PC tot een door u zelf samengesteld systeem. Uiteraard gebeurt dit met dezelfde zorg, servicebereidheid en betrokkenheid die onze zakelijke relaties gewend zijn. Kijk daarom snel in onze compleet vernieuwde webshop voor een ruime keus aan pc's, laptops, tablets en randapparatuur.

De zekerheden van https://bitspeed.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017