Bizzprint.nl

Bizzprint.nl

Bizzprint drukt en print jouw promotie- presentatie- en decoratiematerialen.

De lijnen bij Bizzprint zijn ultrakort, we zijn bereikbaar, reageren snel en houden het graag simpel. Ons productieteam bestaat uit 10 mensen die houden van hun vak en als je ons belt wordt je geholpen door één van de twee eigenaren.

In onze webshop zetten we een groot deel van assortiment overzichtelijk voor je op een rij.
Met een paar klikken kies je de gewenste levertijd met prijs en bestel je direct je print. Vanuit Amersfoort regelen wij de productie. Vaak in de eigen productiefaciliteit, soms bij zorgvuldig geselecteerde specialisten uit ons netwerk. Maar in alle gevallen krijgt jouw opdracht de zorg die het verdient. Aan die belofte mag je ons houden!
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Johan van Dam
    Geverifieerde klant van Bizzprint.nl

Ik had geen ervaring wat er mogelijk was op het gebied van spandoeken printen, maar met behulp van de chat functie op de website waren mijn vragen snel beantwoord. Ik vond het eindresultaat GEWELDIG! Ik had niet verwacht dat een spandoek in fotokwaliteit geleverd kon worden!

Antwoord van Bizzprint.nl

Bedankt voor je enthousiaste reactie Johan, en fijn dat we je konden helpen met een resultaat die beter was dan je had verwacht ;-)

• John
    Geverifieerde klant van Bizzprint.nl

Zeer goede service! Top!!

• Hoe beoordeel je Bizzprint.nl?

• Maarten Bus
    Geverifieerde klant van Bizzprint.nl

Supersnel order op kunnen geven, digitaal bestanden uploaden en binnen no-time de visitekaartjes in huis. Kwaliteit ook echt geweldig !!

• Ruud van Mulkom

Zo doorgaan ;-)

• René van Doorn
    Review voor Bizzprint.nl

Fijne en toegankelijke partij die met je meedenkt, en pro-actief ook voorstellen doet waar je net iets beter mee uit de voeten kunt. Top jongens & meiden!

• Wouter van Donselaar

Vakkundige, vriendelijke, meedenkende mensen

• Bouwer
    Geverifieerde klant van Bizzprint.nl

Veel succes en ik wens jullie een hoop tevreden gebruikers

• Remco de Klaver
    Review voor Bizzprint.nl

Mooie en duidelijke website, goede prijs, snelle levering en goede klantenservice.
    tot de volgende bestelling.

• Tim Bakker
    Review voor Bizzprint.nl

Bij bizzprint snappen ze het! adequate terugkoppeling, eerlijke prijs en snelle levering, dat is waar het om draait!

Antwoord van Bizzprint.nl

Bedankt voor je review Tim. We spreken elkaar snel weer!

• Egge

Leuke mensen