Blackseedolie.nl

Blackseedolie.nl

Ambachtelijke blackseedolie voor inwendig als uitwendig gebruik zoals de natuur het bedoeld heeft.
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Elly Dekker-Oost

snel geleverd

• Evrim Findik

Beste kwaliteit

• Hoe beoordeel je Blackseedolie.nl?

• Sharief
    Geverifieerde klant van Blackseedolie.nl

De olie is op basis van ervaring een veel mindere kwaliteit zwart zaad olie. Koudgeperst is de manier om al het goede uit de zaden te persen tot olie. Daarnaast kan ik een ieder adviseren om Ethiopische zwart zaad te gebruiken, omdat deze zaden de beste zaden zijn. Hier gaat het om Syrische zwart zaad. En ik merk dat de kwaliteit echt slechter is dan ik gewend ben.

Antwoord van Blackseedolie.nl

Hallo Sharief
    Bedankt voor je beoordeling!
    Wij horen zo nu en dan inderdaad goede verhalen over Ethiopisch zwartzaad. Dit zijn voornamelijk klanten. Waar de verhalen precies vandaan komen is ons nog onduidelijk omdat we geen bronnen of wetenschappelijk onderzoek hebben kunnen terug vinden. Mocht jij weten waar we het terug kunnen vinden, heel graag!
    Verder is het altijd een risico om puur en alleen op de smaak af te gaan. De olie kan bijvoorbeeld bewerkt worden of verbrand om een sterke nasmaak te krijgen. Ondanks de smaak is het funest voor de kwaliteit van de olie. Wij beloven in ieder geval om ons hier niet aan schuldig te maken. Veel gezondheid toegewenst Sharief en excuus als we niet aan je verwachting hebben kunnen voldaan!

• Yvette Denneboom

• Mohamad Faisol Amrullah

great

• Irma Jochijms

Snelle en uitstekende levering

• nurettin musluk
    Geverifieerde klant van Blackseedolie.nl

Geweldege service en prima olıe

• Faizal Walidin

Perfecte kwaliteit

• Yasimin Harput
    Geverifieerde klant van Blackseedolie.nl

Kwaliteitsproduct, makkelijk bestelproces, snelle levering en bovenal hele goede service

• Marja Tourabi
    Geverifieerde klant van Blackseedolie.nl

Goede service snelle levering en je wordt p de hoogte gehouden van je bestelling 👍🏻