Blankhout Meubel hal

Blankhout Meubel hal

AL RUIM TWINTIG JAAR ERVARING IN GEPERSONALISEERDE BLANKHOUTEN MEUBELEN!
9,2

• Janetta
    Review voor Blankhout Meubel hal

Super leuke producten en goede hulp bij het in elkaar zetten en aanvullende vragen. Top service, en heel plezierige ontvangst bij het ophalen van onze mooie meidenkast.

• Christel Verstege
    Review voor Blankhout Meubel hal

De logeerbedden bevallen erg goed. Doordat ze stapelbaar zijn passen ze goed in de logeerkamer. Het hout met de witte lak is erg mooi, de structuur van het hout blijft mooi zichtbaar. De standaard bodem en matras zijn prima. Logees zijn heel tevreden en ik heb het bed zelf ook naar tevredenheid getest.

• Hoe beoordeel je Blankhout Meubel hal?

• Jasper
    Review voor Blankhout Meubel hal

Ik heb al mijn meubels bij blankhoutmeubelhal gekocht. Je word heel goed geholpen met het uitzoeken en nemen de tijd voor je! En de prijzen zijn heel goed in verhouding. Als ik weer wat nodig ben zal ik zeker weer langskomen.

• Linda
    Review voor Blankhout Meubel hal

Zeer mooie kast. Heel erg blij mee. Levering verliep alleen niet als besproken

• Maud Boom
    Review voor Blankhout Meubel hal

Wij hebben de bestelling zelf opogehaald.

• Kirsten
    Review voor Blankhout Meubel hal

Ik heb er een mooie stevige vierdeurs kledingkast gekocht, die zeker nog vele decennia meegaat. De montage is niet zo makkelijk en snel als op hun website. Het is aan te bevelen, dit met twee personen te doen. Ook vonden we het gebruik van Torque-schroeven EN kruisschroeven omslachtig, maar het resultaat is erg mooi geworden.
    Goede kwaliteit hout,prima afgewerkt!

• Miranda Hazenberg
    Review voor Blankhout Meubel hal

Goede service en communicatie. De beschrijving bij het bouwpakket kan beter. Ofmaak het filmpje wat uitgebreider. Ikea heeft hier mooie voorbeelden voor:) verder uitstekend product!

• Tessa Lindeboom
    Review voor Blankhout Meubel hal

Erg goede kwaliteit. Na een jaar nog steeds tevreden over onze hoogslaper!

• Stefan
    Review voor Blankhout Meubel hal

Goede communicatie, levering, kwaliteit kast ook top. Bij de omschrijving even goed moeten lezen. De kast is van goede kwaliteit en zijn er erg blij mee.

• van Leeuwen
    Review voor Blankhout Meubel hal

Voor de 2e keer een bed van jullie besteld. Prima bed en makkelijk in elkaar te zetten.

• Petra Sleegers
    Review voor Blankhout Meubel hal

Snel antwoord op vragen, toen het mis ging met betalen omdat we geen random reader hadden hebben we het in overleg goed op kunnen lossen.

• Ryan Aerts

Superdegelijke kasten gekocht.
    Zoals ze vroeger werden gemaakt.
    Massief hout en geen spaanplaat rommel.
    Ze staan nu een jaar en zijn nog steeds mooi en stevig.
    Ook de levering die ze zelf doen was super!
    Daarbij kreeg je ook nog tips voor de montage.

• Niels
    Review voor Blankhout Meubel hal

De handleiding is echt heel summier. Ik ben niet heel handig, maar Ikea lukt prima. Hier viel echt geen touw aan vast te knopen. Hout is prima.

• gert van der beek
    Review voor Blankhout Meubel hal

degelijke kasten, goed afgewerkt.

• Jaap
    Review voor Blankhout Meubel hal

Prachtige kast. Keurig afgeleverd.

• Hennie Paulusma
    Review voor Blankhout Meubel hal

Een mooie kledingkast uitgezocht op de website. Telefonisch besteld. Goed geholpen. Keurig op tijd geleverd. Een 10 voor de service.

• Bianca
    Review voor Blankhout Meubel hal

Het was het wachten meer dan waard.Supermooie kast

• Hilde
    Review voor Blankhout Meubel hal

Tevreden over de levering, en precies zoals verwacht! Erg blij mee

• Fam Minnaard
    Review voor Blankhout Meubel hal

Goed geholpen bij het ontwerpen van de meubels, mooie meubels en thuisgebracht. Wij genieten nog steeds van onze grote en kleine ronde tafel, wandmeubel, bureaus en bed.

• Wil

Prima winkel.