Blije Boeddha edelstenen

Blije Boeddha edelstenen

Blije Boeddha edelstenen. Wij verkopen zuivere edelstenen in alle soorten en maten. We hebben onder andere hangers, armbanden, bollen, trommelstenen en ruwe mineralen. Alle edelstenen zijn door ons persoonlijk geselecteerd op zuiverheid en energie. Kom je er niet uit? We helpen je graag in kiezen van de meest optimale steen voor jouw situatie. Ook hebben we een steeds wisselend assortiment, wat niet altijd op de webshop staat. Dus zoek je iets speciaals? Neem dan even contact met ons op. Naast een webwinkel hebben we ook een winkel aan huis in Dirkshorn en zijn we open op afspraak. Graag tot ziens!

Bouke Jonker en Laura van der Beek
9,7
Filter 1886 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1223 met beschrijving

• A. Elfert
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Mooie steen, keurig verpakt en snel geleverd, ook nog een lief kaartje erbij!

• Carla Ram
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Ik werd goed en persoonlijk geholpen

• Hoe beoordeel je Blije Boeddha edelstenen?

• Ricardo Suares
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Mooie mensen , ze voelen goed aan

• dees lintsen
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Ik krijg mijn bestellingen als altijd vlot geleverd. Altijd met een aardig handgeschreven kaartje er bij. De stenen die ik er kocht zijn steeds van uitstekende kwaliteit. Ik word er blij van!
    De website is duidelijk en vol fijne informatie. En als ik toch nog vragen heb krijg ik snel antwoord. Alles klopt als ik iets moois en zinvols wil kopen. 🪷

• Ridi Ooms
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Helder positief tussentijds contact over foutje wat er in geslopen was. Snelle service, mooie steen!

• Annet
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Mijn bestelling was er snel , met nog een extraatje erbij. Echt zo leuk!

• Bionaiky Almira Rojas
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Hele mooi hanger en geweldige kwaliteit

• Vicky Pieters
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Hele snelle service, van hun woord en goede kwaliteit!

• @vanbloemtotboeddha
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Prachtige edelstenen mogen ontvangen!! Ik ben zelf dol op de doorboorde ketting varianten!!

• Petra
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Erg behulpzaam! Er werden foto’s gestuurd, zodat ik de voor mij mooiste steen kon uitzoeken. Erg veel dank.

• Genny
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Ik ben blij dat ik mijn armbandje heb besteld bij jullie! Is duidelijk met liefde verzonden.

• Irene
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

duidelijke uitleg van de stenen, en snelle levering. De stenen zaten goed en veilig verpakt met een leuk zelfgeschreven briefje erbij!!

• Ton
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Prachtige Gouden Driehoek aangeschaft. Mooi ingerichte winkel met een fantastisch assortiment. Vriendelijk ontvangst!

• Aukje vd Geest-Riedstra
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Goed service, vriendelijk en snelle levering.

• Luc
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Hebben veel te bieden Antwoorden snel op je vragen en een snelle service een aanrader .

• Stephan
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Een goed advies gekregen in de keuze van de edelsteen en snelle levering mooie steen zeer te vreden

• Miranda

Prachtige sierlijke edelsteen:Turkoois. Heel blij mee. Dankjulliewel

• JdeB
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Grote collectie, snelle site, vlot en zorgvuldig geleverd.

• wilma van cann
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Pakketje werd op tijd geleverd, goed ingepakt, het bestelde prima naar wens.
    Leuk persoonlijk berichtje. Helemaal top!

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Snel geleverd en echt super leuk dat ik een persoonlijk geschreven kaartje kreeg en een steentje is heel attent🥰