Blije Boeddha edelstenen

Blije Boeddha edelstenen

Blije Boeddha edelstenen. Wij verkopen zuivere edelstenen in alle soorten en maten. We hebben onder andere hangers, armbanden, bollen, trommelstenen en ruwe mineralen. Alle edelstenen zijn door ons persoonlijk geselecteerd op zuiverheid en energie. Kom je er niet uit? We helpen je graag in kiezen van de meest optimale steen voor jouw situatie. Ook hebben we een steeds wisselend assortiment, wat niet altijd op de webshop staat. Dus zoek je iets speciaals? Neem dan even contact met ons op. Naast een webwinkel hebben we ook een winkel aan huis in Dirkshorn en zijn we open op afspraak. Graag tot ziens!

Bouke Jonker en Laura van der Beek
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 119 met beschrijving

• Rineke Verkerke

Goede service

• Noortje Staats-Pasman
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Met liefde en aandacht uitgezocht!

• Hoe beoordeel je Blije Boeddha edelstenen?

• Mirjam Kronkelwilg
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Goed product, snel geleverd en ook nog een cadeautje!

• Joke van oldenborgh
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Ontvangst keurig, mooi met de kaartjes erbij met geruststellende tekst van: je kunt altijd contact opnemen als het nie naar tevredenheid is, wat ik dan ook gedaan heb..., zelf uitzoeken is voor mij de oplossing. Ik had van de plaatjes een verkeerde indru van de grootte ( misschien een tip voor verbetering)?

• Marleen Arts-Kemme
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Zijn erg snel, erg vriendelijk

• waldina den toom

Hele goede service

• Judith van den Berg
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Vanwege de kwaliteit en de service.

• Mascha Zomer
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Uitstekende service en persoonlijke aandacht en zorg

Antwoord van Blije Boeddha edelstenen

Hoi Mascha, bedankt voor je reactie! Fijn dat onze service je bevalt ;-) We hopen dat je net zoals ons geniet van je schatten! Bouke

• Maaike Bouman
    Geverifieerde klant van Blije Boeddha edelstenen

Mooie stenen, snel geleverd. Alleen het koord bij de kettingen is wat minder.

Antwoord van Blije Boeddha edelstenen

Hoi Maaike, hartelijk bedankt voor je recensie, leuk! Fijn dat de stenen je bevallen. We hebben inmiddels weer ons vertrouwde waskoord dat beter blijft zitten. Mocht je een nieuw koordje willen, laat het dan even weten. We sturen je er kosteloos eentje toe!

Groeten,

Bouke