Blizzard Brands B.V.

Blizzard Brands B.V.

Verkoop van (eigen merk) Ryer tapijtreinigers en reinigingsmiddelen.
8,2

• Hoopvol maar kritisch klantje
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Een Tapijtreiniger Pro besteld vanaf de website zelf. Vanaf dag 1 enige lekken in 1 van de verlengstukken en na korte tijd (3 keer gebruiken) al door plasticmoeheid scheurtjes zichtbaar en merkbaar in sproeikop waardoor water allerlei kanten op sproeit + nog enkele andere mankementen. Apparaat werkt opzich prima, maar willen enkele onderdelen laten vervangen. Non-existente klantenservice. na 3 weken geen reactie op mail.

• Dil
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Ze reageren niet op mijn mail. Ik wil retourneren en vroeg om een retourlabel. Als ik iets bestel ontvang ik altijd een retourlabel. Ik wil de grotere kopen omdat deze de kopje best klein is en ik hou niet echt van schoonmaken dus daarom is de grotere beter voor mij, maar ja ik wil ook niet hiervoor retourkosten zelf betalen om de ander te krijgen want stel dat daar ook iets niet meevalt dan heb ik voor niks geld weg.

• Hoe beoordeel je Blizzard Brands B.V.?

• Arthur
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Snel geleverd prima prijs wordt met email op de hoogte gehouden

• Sertan
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Prijs kwaliteit is prima, wij zijn er super blij mee!

• Janneke
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Snelle levering, apparaat werkt super, alle meubels zien er weer nieuw uit.

• Best tevreden
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Goede service snel een antwoord op mijn vraag..vindt het jammer dat er geen schoonmaakmiddel in het apparaat kan...ik had liever 1 gehad waar dat wel in kon..maar best tevreden over het apparaat

• Coby Helsloot
    Geverifieerde klant van Blizzard Brands B.V.

Snelle levering en goede service

• Gita Gladstone
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Snelle levering! Mooi apparaat en de spray ruikt heel lekker en is super fris.
    Ik heb 2 katten en er was urine ingetrokken en is nu helemaal weg . Zo blij mee want vindt dat erg vies.

• Marco
    Geverifieerde klant van Blizzard Brands B.V.

• Ronald de Boer
    Review voor Blizzard Brands B.V.

Snel ontvangen, super vlekkenreiniger.