Blomste
Met Blomste help ik je met het vinden van jouw basis in het ouderschap. Dat begint (natuurlijk) bij het dragen van je baby in een draagdoek of draagzak die je kan vinden in de webshop. Daarnaast vind je op de website geschreven informatie over de achtergronden van het dragen en over onze biologie en cultuur. Het is de bedoeling dat je al lezende ontdekt wat écht bij jullie past, zodat je een basis vindt en dat je vanuit daar kan gaan groeien en bloeien als ouder.

Lidmaatschap per 01-02-2019 stopgezet

9,9
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Nancy Krijt-Colenbrander
    Geverifieerde klant van Blomste

Vriendelijk, klantgericht, goede service, mooie producten!

• Kim Hamburger
    Geverifieerde klant van Blomste

Heel tevreden! Snelle levering, product is met veel zorg ingepakt en opgestuurd. Vragen werden snel beantwoord.

• Brenda
    Review voor Blomste

Ik heb een doek gekocht bij blomste. Heldere communicatie en snelle verzending. Super vriendelijk! Dank je wel.

• Charlotte Stolker
    Review voor Blomste

Goede en snelle communicatie. En het pakketje was heel snel bij mij. Echt een feestje om uit te pakken!

• Sanne van Wanrooij
    Geverifieerde klant van Blomste

Geweldig! Op vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis. Het advies om een kleinere maat te nemen pakte goed uit en er zat zelfs een lief persoonlijk briefje bij! Ik ga zeker opnieuw bestellen!

Antwoord van Blomste

Bedankt voor je lovende woorden. Gelukkig is de maat goed! Fijn!

• Anne ten Haaf
    Geverifieerde klant van Blomste

Heel tevreden. Bestelling kon door een storing bij de bank niet betaald worden, maar na één berichtje vanuit de webwinkel was het geregeld en had ik de bestelling binnen 1 werkdag in huis!

Antwoord van Blomste

Graag gedaan! Heel veel plezier van het mooie pakje. En leuk je eens in het echt te hebben gezien :)

• Jolien Overkamp
    Geverifieerde klant van Blomste

Heel tevreden over de ringsling van didymos. Prijs was erg scherp. Verzending netjes, snel geleverd. Leuke webwinkel. Succes!

Antwoord van Blomste

Dank je wel! Heel veel plezier van de ring sling :)

• Weija van Keimpema
    Geverifieerde klant van Blomste

Super service! Van tevoren uitgebreid gebeld en hier werd echt de tijd voor genomen. Ook niet aandringen om te kopen of om bij haar te kopen. Vervolgens product besteld en de volgende werkdag al in huis. Top service!

Antwoord van Blomste

Heel graag gedaan! Bedankt voor deze mooie woorden. Ik hoop dat jullie veel plezier van de draagzak mogen hebben.

• Simone de Witte

Super snel en netjes

Antwoord van Blomste

Bedankt en heel graag gedaan!

• Marisja Mak
    Geverifieerde klant van Blomste

Uitstekende service, levering en communicatie perfect. Niets op aan te merken.

Heel graag gedaan!

• Nicole Holtslag
    Review voor Blomste

Prima geholpen en geadviseerd bij mijn keuze.

Antwoord van Blomste

Bedankt en ook voor je persoonlijke mail. Fijn dat je iets hebt gevonden dat echt bij je past. Succes met indragen!

• Lilian Reuvekamp
    Review voor Blomste

Snelle levering, leuk kaartje er bij!

Graag gedaan!

• Maartje Lijdsman
    Review voor Blomste

Er is goed contact te krijgen, bij mail snel antwoord en zeer nette compensatie omdat de levertijd langer was dan verwacht. Erg fijn

Antwoord van Blomste

Heel graag gedaan. Nogmaals bedankt voor je geduld.

• Maud Huisman-Valk
    Review voor Blomste

Zeer tevreden. Snelle levering met een persoonlijk briefje erbij. Pakje was netjes verpakt

Antwoord van Blomste

Fijn dat je zo tevreden bent :)

• Agnes Berendsen
    Review voor Blomste

Ik heb de donderdag avond vóór kerst een draagdoek besteld en deze was op zaterdag al binnen; super snelle service! Daarnaast heb ik de doek eerst 'live' mogen bekijken in de winkel in Didam, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken.

• Janne
    Review voor Blomste

Product bleek toch niet voorradig, maar er is snel een goede oplossing bedacht.

• Safiye Dursun
    Review voor Blomste

Snelle service, en persoonlijke handgeschreven notitie wat ik erg fijn vond.

• Linda Henken
    Review voor Blomste

Ik werd heel goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling.

• Iris Uenk
    Review voor Blomste

Mijn vragen werden snel en goed beantwoord en ik ben uitgebreid geholpen.

Antwoord van Blomste

Heel graag gedaan, Iris. Veel plezier van de Storchenwiege draagzak!

• Isabel Liekens
    Review voor Blomste

Vriendelijk en geweldige service!
    Draag doek die ik wou was uit voorraad én niet meteen leverbaar. Doch werd alles op alles gezet om hem te bezorgen! Dikke Merci!

Antwoord van Blomste

Heel graag gedaan. Ik ben blij dat ik het zo voor je kon regelen.