Bloom Mondays

Bloom Mondays

De mooiste cadeaus voor iedere gelegenheid. Kies een vooraf samengestelde cadeaubox of stel zelf een uniek cadeau samen. Altijd met zorg verpakt, samen met jouw persoonlijke boodschap.
Filter 68 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• L Triest
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Fijn aanbod om uit te kiezen, ik heb voor een collega een heel fijn self care pakketje kunnen samenstellen.

Antwoord van Bloom Mondays

Fijn dat we jou met jouw cadeauwensen konden helpen! We hopen dit te mogen blijven doen in de nabije toekomst.

• Bonnette Vosseberg
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Mooi bedrijf, snelle service en mooi verpakt! Zo blij mee.

Hi Bonnette,

Dank voor je review en wat fijn dat we jou konden helpen. We zien je graag terug in de shop!

• Hoe beoordeel je Bloom Mondays?

• Jane Griffiths
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Excellent, personalised service. Lovely selection of products.

Antwoord van Bloom Mondays

Thank you Jane for ordering again! We love the fact that you've chosen us as your go to giftshop for your friends in Dubai. Looking forward to seeing you again in the shop :)

• Lucinda van der Eng
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Super snel in reactie en uitstekende service. Dag van de bestelling zelfs nog geleverd 👌🏼

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Lucinda voor jouw review! Fijn dat we jou konden helpen met deze aanvraag.

• Paula
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Snel verzonden, mooi en stevig ingepakt en producten komen overeen met de verwachting op basis van de foto en de omschrijving (van mooie kwaliteit)

Antwoord van Bloom Mondays

Wauw, dankjewel Paula voor deze mooie review. Veel plezier met jouw gekozen items en we verwelkomen je graag weer terug in onze shop!

• Anouk Van Obergen
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Mooi verpakt en snel aangekomen!

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Anouk voor jouw review! Mocht je nog aanvullende feedback hebben tav het assortiment, dan is dat altijd welkom. We hopen je vaker terug te zien in de webshop.

• Michelle Hulsbergen
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Een cadeaubox besteld. Het was prachtig ingepakt. En de ontvanger was er heel blij mee.
    Ik kon het pakket ophalen toen ik het eerder nodig bleek te hebben. Super!

Antwoord van Bloom Mondays

Goed om te horen Michelle! En erg blij dat we jou konden helpen met jouw aanvraag.

• Hanne van Leuven
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

De liefde, zorg, aandacht en smaak spat ervan af!! Wat een feestje! ✨🤎

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Hanne. We zijn erg blij om te horen dat we jou konden helpen met een last-minute cadeau!

• Ciska
    Review voor Bloom Mondays

Veel keuzes uit diverse mooie producten, snelle levering en heel fijn persoonlijk contact. Echt een cadeautje om zelf uit te pakken of om weg te geven. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van Bloom Mondays

Super leuk om te horen Ciska! Hier doen we het voor :)

• Simon
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

I had to organise a last minute gift. Bloom Mondays saved me! High quality, luxury gifts, beautifully packaged. A lovely selection! Delivery was really quick too. I'll be ordering again soon!

Antwoord van Bloom Mondays

Thanks so much for your kind review Simon, and glad that we could help! We look forward to seeing you again the shop. All the best, Rianne

• Arlette Robijn
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Mooie producten, blij met product

Antwoord van Bloom Mondays

Hi Arlette, nogmaals dank voor jouw mooie bestelling en fijn om te horen dat je er blij mee bent :) We streven er naar onze selectie continu uit te breiden om jou te blijven voorzien van de mooiste items!

• Christine
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Geweldige producten en service! Echt een aanrader

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Christine voor jouw mooie review! Fijn dat we je altijd kunnen helpen met jouw cadeau wensen :)

• Els
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Leuke producten en heel leuk verpakt!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Hele mooie spullen en een fijne klantenservice

• Roos Outhuis

Alles perfect!

• Anna
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Goede snelle service, vriendelijk te woord gestaan, snel geleverd, mooi pakket en blije ontvanger

• FL
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Enorm toffe en diverse producten, bestelling was snel aangekomen en zeer mooi ingepakt. Er zat ook een handgeschreven kaartje en kleine attentie bij, dus helemaal tevreden :) zal hier zeker nog bestellen!

• Anandi
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Echt een bijzonder cadeautje om te geven/versturen. Heel origineel en creatief verpakt!

• Ilonca Meurs
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Snelle levering en reactie op mijn vraag. Geweldige producten en heel leuk, mooi ingepakt. Cadeautje om uit te pakken!

• Roelant Mantel
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Hele mooie en fijne producten. Ook prettig in contact❤️