Bloom Mondays

Bloom Mondays

De mooiste cadeaus voor iedere gelegenheid. Kies een vooraf samengestelde cadeaubox of stel zelf een uniek cadeau samen. Altijd met zorg verpakt, samen met jouw persoonlijke boodschap.
9,9
Filter 116 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 71 met beschrijving

• Suze
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Superfijne cadeauwinkel met hele mooie spulletjes! Mooi cadeau kunnen samenstellen. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Antwoord van Bloom Mondays

Dat is super fijn om te horen en we doen elke keer ons best om de mooiste cadeaus te kunnen bieden. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer helpen :)

• Ad van der Gouw
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Order is snel verstuurd en was netjes verpakt. Mooi om iemand cadeau te geven!! Maar heb toch één minputje daarom maar 4 sterren. Op de site staat als je je inschrijft voor de nieuwsbrief je 10% korting krijgt. Maar die krijg je niet! Is misleiding. Dat is jammer. Echter binnen een uur is het opgelost door Bloom Mondays. En heb alsnog mijn 10% ontvangen. Geweldige service!! Chapeau! En zei verdienen een dikke 5!

Antwoord van Bloom Mondays

Hi Ad, dankjewel voor jouw review. Fijn dat je tevreden bent met waar Bloom Mondays voor staat! Wat vervelend om te horen dat je de kortingscode nooit hebt ontvangen, die is namelijk wel degelijk actief. We mailen jou in ieder geval de code na, zodat je hier in de toekomst gebruik van kunt maken.

• Hoe beoordeel je Bloom Mondays?

• Anique
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Super leuke spullen altijd, goede service en snelle bezorging.

Antwoord van Bloom Mondays

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Anique. We zijn altijd op zoek naar de mooiste items waar iedereen blij van wordt! Tot de volgende keer :)

• Crista van der Steege
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Prachtige producten, snelle levering en goede oplossing wanneer er iets fout gaat. Blije vaste klant! :)

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Crista voor jouw mooie review. Fijn dat we je altijd goed kunnen helpen en dat we een passende oplossing voor je hebben kunnen vinden; daar gaan we altijd voor! Je bent een graag geziene klant en zien je graag weer terug.

• Roëlla Vermeiren
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Altijd tevreden met de bestellingen bij Bloom Mondays (en dat zijn er inmiddels best wat :)) Super fijne service en een heel mooi pakket om te geven. Echt een aanrader als je iemand wil verrassen met een mooi pakket!

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Roëlla voor jouw supermooie review. Hier doen we het voor! Je bent een graag geziene klant in de shop en we hopen dat we jou nog heel lang mogen helpen met al jouw cadeauwensen!

• Inge Dekker
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Al de zoveelste keer dat ik hier besteld heb en ik ben elke keer zo tevreden! Zulke leuke producten en super snelle service. Heel meedenkend! Ik krijg altijd complimenten van mijn klanten over de cadeauboxen dus zeker een aanrader!

Hoi Inge,
    Dankjewel voor je mooie review. Altijd fijn om jou te kunnen helpen. We denken graag met je mee en dan is het heel fijn om te horen dat jouw klanten ook zo blij zijn met de cadeaus.
    We zien je snel weer terug!

• Heidi
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Voor het eerst een bestelling geplaatst voor een cadeau van een vriendin. Top geregeld, fijn meegedacht en snel geleverd. Mooie producten, een ecgte aanrader!

Antwoord van Bloom Mondays

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen Heidi, en we hopen dat jouw vriendin blij is met haar cadeau. Dankjewel en we hopen je snel weer terug te zien :)

• Roos
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Mooie, duurzame cadeaus die heel zorgvuldig en mooi worden ingepakt. Altijd een super fijne service. Kortom, een super tevreden klant van Bloom Mondays!

Antwoord van Bloom Mondays

Hoi Roos, super leuk dat je een review hebt achtergelaten! Je bent een zeer gewaardeerde klant met alweer 9 bestellingen; super fijn dat je we altijd kunnen helpen met jouw cadeauwensen.
    Tot snel :)

• Iris Siepel
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Leuk assortiment, klant was heel erg blij met het samengesteld pakket dat in heb verstuurd als een leuk kerstpakket.

Antwoord van Bloom Mondays

Hoi Iris, dat vinden we heel fijn om te horen! Dankjewel en hele fijne dagen nog!

• Linsey Polman
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Nu al een paar keer iets besteld bij Bloommondays! En iedere keer super blij met wat er binnenkort! Mega mooie kleuren en super kwaliteit! Vaste prik voor cadeautjes

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel Linsey voor je mooie review en fijn dat we jou altijd kunnen helpen met jouw cadeauwensen!
    We zien je graag weer terug :)

• Cindy
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Bloom Mondays is mijn go to winkel voor cadeaupakketten. De verpakking, de inhoud, de service en het duurzame aspect van de producten maakt het voor mij de beste shop die er is in NL.

Antwoord van Bloom Mondays

Lieve Cindy, dank voor jouw lieve woorden. Je bent een graag geziene klant bij Bloom Mondays. Dankjewel voor je vertrouwen en we zien je snel weer terug :)

• Lisa
    Review voor Bloom Mondays

Ik heb hier nu 10 keer een bestelling geplaatst en hat is elke keer perfect! Ik krijg de leukste reacties op de boxen! Zeker nu ik 'aan de andere kant van de wereld zit' (canada) voelt het alsof ik toch iets heel persoonlijks kan doen voor mensen die mij dierbaar zijn. Het contact gaat altijd super gemakkelijk en het voelt alsof ik met een vriendin klets. Ik weet helaas niet meer hoe ik bij deze website ben gekomen maar wat ik wel weet is dat ze is toegevoegd aan mijn favorieten! Dit was zeker niet mijn laatste bestelling.

Antwoord van Bloom Mondays

Hoi Lisa, we zijn super dankbaar voor al jouw mooie bestellingen elke keer. Zo handig wanneer je zelf in het buitenland woont! Met veel plezier pakken we alles iedere keer voor je in. Tot de volgende keer ;)

• Elies Goos
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Ik kocht 2 x hetzelfde. Namelijk het houten blokje met vaasje. Maar er zat maar 1 x de bloemetjes bij…

Antwoord van Bloom Mondays

Hi Elies, dankjewel voor je review. Vervelend dat de droogbloemen er maar 1 keer bij zaten. We zullen nog een setje nasturen! We hopen dat je blij bent met de hold it's. Groetjes, Rianne

• Jarno de Wild
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Bestelling top en snel binnen. Super attent met kaartje

Antwoord van Bloom Mondays

Hi Jarno, dankjewel voor je mooie bestelling en je review! We hopen dat het cadeau voor Moederdag goed is bevallen :)

• Laurèl Manden
    Review voor Bloom Mondays

Al voor de tweede keer op rij verzorgd Bloom Mondays voor ons een origineel en duurzaam cadeau voor Secretaressedag. Niets dan complimenten over de inhoud en hoe het eruit ziet.
    Voor mij als besteller ervaar ik een hele fijne en snelle communicatie waarin goed meegedacht wordt.

Antwoord van Bloom Mondays

Bedankt voor je mooie review Laurèl. Fijn dat we jullie dit jaar ook weer van dienst mochten zijn en dat de cadeaubox in de smaak viel!

• Lidy
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Het handgeschreven kaartje maakt het voor mij extra persoonlijk om vanuit het buitenland een cadeautje te kunnen sturen

Hoi Lidy,
    Super leuk dat je weer hebt besteld en dankjewel voor je mooie review. We zien je graag weer terug :)

• Charlotte
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

De vooraf samengestelde boxen zijn heel fijn en het is altijd mogelijk om er nog iets extra's bij te doen, maar ook de zelf samengestelde cadeautjes zijn top. Beide opties worden dan ook regelmatig ingezet voor vriendinnen en relaties. Altijd prachtig ingepakt en snel geleverd. Ik blijf terugkomen!

Antwoord van Bloom Mondays

Dankjewel voor je super mooie en lieve review Charlotte! We zien je zeker graag weer terug in de shop :)

• Gertrude Mulder
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Goeie service, snelle bezorging, ziet er fantastisch uit. Dus voor herhaling vatbaar!

Antwoord van Bloom Mondays

Fijn om je weer terug te zien in de shop Gertrude en goed om te horen dat je blij bent met Bloom Mondays!

• Arjanne

Snel op de post gedaan!

Antwoord van Bloom Mondays

Dank voor je mooie review Arjanne! We vinden het zeker belangrijk dat je niet lang hoeft te wachten op een pakket, dus fijn dat deze ook zo snel is bezorgd.

• Ilonka
    Geverifieerde klant van Bloom Mondays

Snelle persoonlijke service, prachtig verpakt! Heel attent.

Antwoord van Bloom Mondays

Super om te horen Ilonka! Dankjewel voor je tijd om een (mooie) review achter te laten :)