Bloom Original
We live in a world of industrial food: high calories, low nutrients and filled with chemicals. All of this has a negative impact on human’s health and world’s nature. Most people are not aware of this, and therefore don’t exactly know what they eat. At Bloom, we are helping humans to change their habits step-by-step by making it simple and easy on short-term, and helping them to eat healthier and conscient on long-term. Use Bloom as a launchpad to start eating healthier and more conscient.

Lidmaatschap per 28-07-2018 stopgezet

9,3
Filter 61 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

Taal

• E.M.
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Dinsdag bestelling geplaatst, na bevestiging van ontvangst niets meer vernomen. Dat was jammer. Maar, uiteindelijk zelf gebeld en daarna is de fout wel snel opgepakt en heb ik het product alsnog ontvangen, inclusief een persoonlijke mail met excuses. Zeer nette afhandeling

• Odesma von Harras
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Kwam netjes en op tijd binnen. Miste alleen een maatschepje.

• Kevin Snijder
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Goede service en snel geleverd

• A.V. van Sliedregt
    Geverifieerde klant van Bloom Original

De zoetstof die is toegevoegd maakt het product onconsumabel. Jammer! Bezorging etc was uitstekend

• Antonio Rubio
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Ik kreeg wat ik bestelde. Keurig en zoals beloofd. Geen wow effect dus geen "uitstekend"

• manolito roks
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Goede service , als je vragen hebt worden duidelijk beantwoord , snelle levering

• Selma Bouasria
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Super tevreden over Bloom. Een snelle gezonde maaltijd, waarbij ik zeker weet dat ik alle goeie voedingstoffen binnen krijg. Echt helemaal top!

• Ilona Pel
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Top service ! Snelle levering en ook nog een persoonlijk berichtje erbij.

• Richard Van Strien
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Prima product, snelle levering!

• Erik de Graaf
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Klantenservice antwoordt zeer snel en volledig. Levering was snel. Vergeleken met de concurrent mixt het poeder minder goed (er blijft behoorlijk wat poeder onderin de shaker vastzitten en het is lastig om de klontjes weg te shaken), maar smaakt het beter, en is de structuur veel beter.

• Iman Hitli
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Snelle bezorging van een makkelijk te bereiden ontbijtje/lunch :)

• SB
    Geverifieerde klant van Bloom Original

Ik ben super blij met de shakes! Het smaakt lekkerder dan ik had verwacht, en ik zit er ook daadwerkelijk vol van. Ik gebruik het zelf om te ontbijten, wat ik anders óf niet zou doen óf heel ongezond. Enorm tevreden dus!

• Reinout van Gorkum
    Review voor Bloom Original

Het product bevalt ontzettend goed. Boven verwachting zelfs! Bovendien was het erg snel binnen.

• van Gerwen
    Review voor Bloom Original

Prima! Raak het gelukkig niet snel zat. Handig voor als je even geen tijd hebt. Er zou wel meer B12 (100%dri of zelfs meer) in kunnen voor de mensen die plantaardig eten.

• Willem Diepeveen
    Review voor Bloom Original

Heel goed en verzorgd geleverd, mooie verpakking, en snel. smaakt ook nog eens goed, je proeft de natuur erin, dat is een goed gevoel en dus vertrouw ik het ook. samenstelling sowieso uiterst goed gekozen. klein puntje, hoeveel scoops op hoeveelheid water is nergens te lezen, daarvoor moet je achter de pc, maar verder, super.

• Barbara Knoote
    Review voor Bloom Original

Ik ben in principe ontzettend enthousiast over Bloom! Ik eet al een tijdje veelal plantaardig en dit klonk als een hele goede toevoeging aan en vervanging van mijn maaltijden. Ik was heel tevreden over de snelle bezorging! Het enige minpunt voor mij is de smaak. Ik ben gewend aan de smaak van lekkere smoothies (die wel veel tijd en geld kosten), en dit is gewoon even wennen! Ik mix het poeder nu met verse ingrediënten in een nutribullet en dit werkt beter voor mij!

• Kay den Teuling
    Review voor Bloom Original

Een snelle levering, voor het eerst in mijn leven nagebeld, omdat mijn adresgegevens niet klopten. Er stonden twee regels met mijn postcode, ipv mijn adres. Hoe dit kan, weet ik niet, over het algemeen voert mijn laptop dat soort dingen automatisch in. De bestelling is precies zoals ik het had verwacht.

• Adrie
    Review voor Bloom Original

Het bestellen via internet gaat goed en de bestelling komt ook snel via de post. Ongeveer 1 dag na de bestelling. Bloomfoods is ook geinteresseerd in de mening van de klant.

• Quincy
    Review voor Bloom Original

Beste shak die ik ooit gehad heb ga zo door boy's

• Danny
    Review voor Bloom Original

Heerlijk, was even wennen aan de smaak!