BlueNow | Creative Cables

BlueNow | Creative Cables

Textielkabels in ruim 100 kleuren en andere prachtige verlichtings onderdelen om zelf mooie lampen te ontwerpen.

• Dagmar
    Geverifieerde klant van BlueNow | Creative Cables

Goede service: snoer wat ik zocht was er niet meer maar er werd goed meegedacht Over een alternatief. Snoer werd persoonlijk gebracht!

Antwoord van BlueNow | Creative Cables

Zelf langsbrengen is geen standaard service maar het kwam dit keer toevallig goed uit :-) In ieder geval dank voor de 5 sterren!

• Angelique
    Geverifieerde klant van BlueNow | Creative Cables

Prima service en uitstekende communicatie. Spiderlamp aangeschaft, de glasbollen bleken niet allemaal hetzelfde te branden, na dit gemeld te hebben, zijn er een aantal nieuwe lichtbollen nagestuurd. De lamp brandt nu prachtig. Echt super tevreden.

• Hoe beoordeel je BlueNow | Creative Cables?

• Jantien
    Geverifieerde klant van BlueNow | Creative Cables

Als interieurontwerper en maker van duurzame interieurproducten ben ik erg te spreken over de mooie producten van Creative-Cables. Ik maak hergebruik van materialen waarvan ik een lamp maak. De materialen van Creative-Cables zijn kwalitatief hel goed, mooi en bovendien concurrerend in prijs. De kant-en-klare lampen die ik ook aan mijn klanten aanbeveel zijn origineel, eigentijds en van grote schoonheid. Tenslotte vind ik de service van Creative-Cables uitstekend, kortom ik beveel hen van harte aan!

• Remon den Held
    Geverifieerde klant van BlueNow | Creative Cables

Fijne shop, goede service en mooie artikelen!

Antwoord van BlueNow | Creative Cables

Dank, leuke om te horen!