BoZ Lokaal
BoZ Lokaal is een club met ambachtelijke versondernemers, ieder met een eigen passie en verhaal. Met veel plezier wordt er dagelijks gezorgd voor een keuze uit ruim 1800 pure producten, die écht vers zijn.
We bezorgen rechtstreeks aan huis én je kunt jouw bestelling ook ophalen bij onze Pick Up locatie in Bergen op Zoom.

BoZ LOKAAL dé online versmarkt van Bergen op Zoom waar je terecht kunt voor al jouw favoriete lokale versproducten. De producten zijn stuk voor stuk met liefde geproduceerd en geselecteerd door verschillende ondernemers uit de regio.

BoZ Lokaal maakt het voor jou gemakkelijk om de beste versproducten van lokale ondernemers snel in huis te hebben.
De zekerheden van https://www.bozlokaal.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur