BoZ Lokaal
BoZ Lokaal is een club met ambachtelijke versondernemers, ieder met een eigen passie en verhaal. Met veel plezier wordt er dagelijks gezorgd voor een keuze uit ruim 1800 pure producten, die écht vers zijn.
We bezorgen rechtstreeks aan huis én je kunt jouw bestelling ook ophalen bij onze Pick Up locatie in Bergen op Zoom.

BoZ LOKAAL dé online versmarkt van Bergen op Zoom waar je terecht kunt voor al jouw favoriete lokale versproducten. De producten zijn stuk voor stuk met liefde geproduceerd en geselecteerd door verschillende ondernemers uit de regio.

BoZ Lokaal maakt het voor jou gemakkelijk om de beste versproducten van lokale ondernemers snel in huis te hebben.
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• Jan Peters
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

De site is een juiste weergave van de werkelijkheid. Produkten zien eruit zoals afgebeekd en de bezorging is op tijd.
    Vervolgens smaakt het ook nog goed en dat maakt het tot een kloppend geheel.

• Nathalie Lips

Alles is echt vers

• Hoe beoordeel je BoZ Lokaal?

• Ewelina Kardas
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

Levering was top. Tot in de keuken! Maar ik heb verkeerde producten gekregen en ik moest toch naar de winkel om de fouten op te lossen

• Jeffrey beyaerts
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

het eten was perfect (vlees) en simpel qua bestellen en ophalen

• Jolanda Scheffers
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

Alles prima geregeld, compliment!

• Marja Schwedler

Heel tevreden!

• Bettina Stuij
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

smakelijke verse producten uit de buurt

• Anita Schoonen

Goeie service

• Gerdien van Abeelen
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

Goede producten, fijne service en vriendelijke bezorger

• Jaimy van Overveld
    Geverifieerde klant van BoZ Lokaal

bakje kipkerrie was kleiner dan op afbeelding, wel erg lekker. verder snelle levering!