Body & Mind
Body & Mind biedt hoogwaardige, natuurlijke zelfzorgproducten voor lichaam & geest. Met unieke productinnovaties en handige informatie helpt Body & Mind jou om klachten zoals slecht slapen, gevoelige darmen of stress zelf aan te pakken!
9,2

• Florian
    Review voor Body & Mind

Baanbrekende olie die echt helpt!

• Fernando. Een leven zonder pijn! Of medicijnen.
    Review voor Body & Mind

Ik heb veel pijn in mijn leven aan me gewrichten ! Gehad jaren lang Heb ik zware pijnstillers geslikt met veel maagpijn door die medicatie. Maar nu ik deze Muscle Fuction Cbd Sana Can heeft ontdekt.
    Weet ik nu ook hoe het leven is zonder pijn!! is & kan zijn ! En ik slaap er ook nog eens goed op Uitstekend!! Bedankt Body Mind wat een top product Mvg Fernándo

• Hoe beoordeel je Body & Mind?

• C
    Review voor Body & Mind

Goeie service en goede CBD olie ik heb lang niet meer zo’n last van mijn spieren en ook geen hoofdpijn meer gehad verder slaap ik ook super ik heb nog nooit zo goed geslapen
    Ook ervaar ik een stuk minder stress ik voel me meer ontspannende had eerlijk gezegd niet gedacht dat het zoveel voordelen zou hebben echt een aanrader en een goede prijs

• Ebby Serbony
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Snelle levering mijn bestelling was zo thuisbezorgd

• Kitty Kruisheer
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Snelle bezorging , op de hoogte gehouden van het levertraject, juiste product ontvangen.

• Frits Bosch
    Review voor Body & Mind

Prima product tegen aangename prijs

• Rachel
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Mooie producten en snelle levering!

• Philip van Wijngaarden
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Super! Webwinkel met persoonlijke aandacht, het kan dus!

• Anoniem

Prima service, snelle verzending

• Yara
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Goed verpakt, op tijd bezorgd en fijne producten. Ik kreeg er zelfs nog 9 gratis Zen drankjes erbij, super lief! Ik ben heel tevreden en ga hier sowieso nog eens bestellen, dankjewel!

• Yvon Weijgertse

geweldige service

• Emre Durdu
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Vorige week vrijdag besteld, nog niet binnen… we zijn 8 dagen verder.

Antwoord van Body & Mind

Beste Emre,

Dank voor je feedback en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij de levering van je pakketje tijdens deze Black Friday dagen. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen en we betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Als blijk van waardering voor je geduld en begrip, willen we graag een speciale aanbieding aanbieden bij je volgende aankoop. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om je de uitstekende service te bieden waar we naar streven. Hiervoor graag een mailtje sturen naar support@bodyandmind.health!

Bedankt voor je begrip en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Body & Mind

• Nancy

Snelle bestelling

• Ebby

Snelle leveringen binnen 2 dagen

• Eline Evers
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Goede cbd olie voor slaap!

• Floris K
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Snelle en goede levering.

• M.
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Bestelling snel binnen, goede communicatie, maar vooral hele goede producten!! Aanrader

• Nicolette van Delden
    Geverifieerde klant van Body & Mind

Geweldige service. Ik had vragen over de SanaCan Sleepquality CBD en deze werden ruim voldoende beantwoord. Ook de bestelling verliep vlot en mijn voorkeur om via PostNL te laten bezorgen was geen probleem. Nog een leuke bijkomstigheid was de actie in de afgelopen maand Augustus waar je nog ‘s 50% korting op de produkten kreeg. Gelijk maar ‘n tweede order van de SanaCan Sleepquality, die mij nu al zeer goed bevalt & bij deze 2 bestellingen kreeg ik nog ‘s 2 keer ‘n Brainbooster Zen cadeau…, wat wil je nog meer. Graag tot de volgende keer.

Update: ik had al geruime tijd last van slapeloosheid, moeite in slaap te vallen maar sinds het gebruik van SanaCan slaap ik weer als een roos & ik voel me er ook rustig door, kalm. Voor mij geen ander product meer dan alleen maar SanaCan. Dank voor jullie goeie informatie Body & Mind Health. Ga zo door!

• Alex
    Review voor Body & Mind

Echt geweldig deze producten. De CBD gebruik ik iedere paar maanden en is serieus de enige waar ik verschil in zie! Komt vast door die verse hennep waarmee ze werken.