Visserijweg 28-11

Bol.com 1 9,0
Google Plus/Places - 10,0

Heidy Brens beoordeelde op 2019-09-16

Paula van der Sande beoordeelde op 2019-09-15

snel, goed verpakt en een leuk presentje, werd zeer gewaardeerdšŸ˜

Steffan Seykens beoordeelde op 2019-09-14

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Gerhard Brüggemann beoordeelde op 2019-09-06

Danny Braak beoordeelde op 2019-09-06

De bestelling was er na een dag binnen. De boeken zagen er keurig uit en goed verpakt.

Jolanda Verburg beoordeelde op 2019-09-05

De website is wat traag, geduld is geboden. Maar de verdere afhandeling ging snel en de verzending was keurig verzorgd.

Afke Abma beoordeelde op 2019-09-04

Boudewijn van Trigt beoordeelde op 2019-09-04

Joop Zuur beoordeelde op 2019-09-04

Jan Hagen beoordeelde op 2019-09-04

Duidelijk en stip op tijd

Janneke Vonk beoordeelde op 2019-09-02

Ben Lacko beoordeelde op 2019-09-01

Snelle levering. Het bestelde boek was van goede kwaliteit en zorgvuldig en keurig netjes verpakt! Een bijgevoegde originele boekenlegger en een visitekaartje maakten de bestelling compleet!

Harrie Stoltenberg beoordeelde op 2019-09-01

Sandra Brandjes beoordeelde op 2019-09-01

Lydia Polfliet beoordeelde op 2019-08-31

Snelle levering!

Yvonne Nijs beoordeelde op 2019-08-28

Zeer snelle levering

Anne Dekker beoordeelde op 2019-08-28

Heel goed verpakt; mat een leuke boekenlegger en visitekaartjes. Helemaal blij šŸ˜Š

Vincent van Lieshout beoordeelde op 2019-08-25

Beschrijvingen over de kwaliteit van de boeken klopt. Mogelijkheid tot boeken opsparen tot 50 euro en dan gratis verzending. Snelle service. Schappelijke prijzen.

Yvette beoordeelde op 2019-08-24

Snelle levering en goed verpakt