Leuke webshop, mooie producten. Super leuk verzonden en kwam ook allemaal erg goed aan. Kan niet wachten om het badzout uit te proberen. Maar qua geur zit dat al zeker goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Agnetha
- Marianne Woud
Vlotte bezorging en keurige aflevering En mooi verpakt . Extra geschreven toevoeging
Hoe zou je Boetiek Blij | Kids & kado beoordelen?
- Michelle Veraa
Snel geleverd en super leuk ingepakt. Erg blij mee
- Bianca Schipper
Snelle levering en met liefde ingepakt als leuke kadootjes!
- Anke
Uiteindelijk verkeerde artikel binnen gekregen, hadden een poef besteld met strepen en kregen een bouclé. Geen zin om zo’n enorme doos terug te sturen en uiteindelijk staat het ook leuk in de woonkamer, wel jammer dat het niet goed is gegaan. Ook geen verzendbevestiging ontvangen, begreep uiteindelijk dat de winkel gesloten was door persoonlijke omstandigheden, dit heb ik tijdens het bestellen nergens voorbij zien komen. We waren al bekend met het merk van de poef dus het artikel is naar wens. De service minder.
- Marjon Van es
Super mooie bloempot olives Zeer zorgvuldig verpakt en verzonden