Bokstijn Feest & Ballonnen

Bokstijn Feest & Ballonnen

Bokstijn Feest & Ballonnen is sinds 1908 een begrip in feestartikelen en heeft momenteel drie filialen, twee in Den Haag en een in Leiden. Dagelijks zijn we bezig om kwaliteitswinkels neer te zetten in feestartikelen en ballondecoraties met een zeer ruim assortiment. Via onze webshop kunt u de volledige collectie bekijken dat wij momenteel op voorraad hebben en kunt u snel en gemakkelijk de leukste feestartikelen en feestkleding online bestellen.
De zekerheden van https://www.bokstijn.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016