Bokumo ICT

Bokumo ICT

Bokumo is al 3 keer door het publiek gekozen tot beste computerwinkel van Noord-Holland. Je kan bij ons terecht voor computers, laptops, tablets en aanverwante producten. Ook zijn wij officieel partner van Apple en kun je bij ons terecht voor het volledige assortiment Apple producten.

Naast het leveren van producten en advies staan wij ook voor jou klaar voor reparaties en installatiewerkzaamheden. Onze bekroonde supportdesk voert werkzaamheden aan IT apparatuur moeiteloos voor jou uit. Naast onze webshop, kun je bij ons ook in de fysieke winkel terecht. Wij staan voor je klaar en helpen jou graag.
9,5

• jennie
    Review voor Bokumo ICT

het is een top service. Ik werd via de telefoon geweldig geholpen.

• inge
    Review voor Bokumo ICT

Fijne en snelle service. Ik ben een zeer tevreden klant en raad iedereen aan hier ook klant te worden.

• Hoe beoordeel je Bokumo ICT?

• Jan
    Review voor Bokumo ICT

Altijd een geweldige service en nu ook weer. Doen wat ze van tevoren afspreken.

• Frans
    Review voor Bokumo ICT

Prima hulp gehad met mijn E-mail problemen

• Ria
    Review voor Bokumo ICT

Duidelijke en rustige uitleg.

• Ben de Groen
    Review voor Bokumo ICT

Goed geholpen en dik te vreden

• Anne
    Review voor Bokumo ICT

Goede toelichting en prima afhandeling

• Hannie
    Review voor Bokumo ICT

Prima service verleend bij de verlenging van mijn Microsoft Office pakket. Snel geregeld en deskundige mensen.

• Geen.
    Review voor Bokumo ICT

Het gevraagde is goed uitgevoerd. Mail verkeer was soms dubbel en dus verwarrend

• Eva

Snelle en goede hulp

• Coby
    Review voor Bokumo ICT

Goede voorlichting ,aardige mensen zeer tevreden, een aanrader!

• Marcel de Waal
    Review voor Bokumo ICT

Wat heerlijk om bij ICT problemen een betrouwbaar en deskundig adres te hebben. Zoals altijd snel geholpen. Er wordt gedacht in oplossingen waar je als ondernemer echt iets aan hebt. Topadres !

• Albert
    Review voor Bokumo ICT

Bij de aanschaf van een nieuwe laptop ben ik uitstekend voorgelicht en vervolgens is de laptop bij levering
    gebruiksklaar geleverd.

• Nic
    Review voor Bokumo ICT

Prima geholpen bij aankoop nieuwe leptop

• wim
    Review voor Bokumo ICT

goed en vlot onderhoud van mijn laptop

• Jan de Waal

Wachtwoordprobleem is opgelost

• Miranda

Goede snelle service .
    Goede informatie gekregen en zekers verstand van alles over de pc

• Joke
    Review voor Bokumo ICT

Zeer bekwaam personeel, snel geholpen. Ben zeer tevreden

• Jacco
    Review voor Bokumo ICT

Prima service en verstand van zaken

• Ulises
    Review voor Bokumo ICT

In ben zo blij met jullie in de buurt, altijd netjes, zorgvuldig en netjes geholpen en zeker altijd supersnel. De medewerkers zijn stuk voor stuk netjes, aardig en meedenkend. Ik kom graag bij jullie met mijn reparaties en zeker voor jullie advies