Bokumo ICT

Bokumo ICT

Bokumo is al 3 keer door het publiek gekozen tot beste computerwinkel van Noord-Holland. Je kan bij ons terecht voor computers, laptops, tablets en aanverwante producten. Ook zijn wij officieel partner van Apple en kun je bij ons terecht voor het volledige assortiment Apple producten.

Naast het leveren van producten en advies staan wij ook voor jou klaar voor reparaties en installatiewerkzaamheden. Onze bekroonde supportdesk voert werkzaamheden aan IT apparatuur moeiteloos voor jou uit. Naast onze webshop, kun je bij ons ook in de fysieke winkel terecht. Wij staan voor je klaar en helpen jou graag.

• Gerard Commandeur
    Review voor Bokumo ICT

Snelle levering en installatie nieuwe printer met duidelijke uitleg

• jaap
    Review voor Bokumo ICT

ben al jaren klant van bokumo en nog steeds zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Bokumo ICT?

• Wendy
    Review voor Bokumo ICT

Ik had een probleem met mijn IMac, hele belangrijke en dierbare foto’s die er vanaf gehaald moesten worden. Ze zijn er heel zorgvuldig mee omgegaan. Ik ben geweldig geholpen 🙏🏼

• Wiebe
    Review voor Bokumo ICT

Ik heb een goede service en uitstekende en deskundige begeleiding door een medewerker van BOKUMO ervaren bij de installatie van mijn Internetpakket .

• Hans
    Review voor Bokumo ICT

goede service en herinnering van updates Microsoft

• Dirk Jongerling
    Review voor Bokumo ICT

Fantastische zaak, moet blijven bestaan

• Kees
    Review voor Bokumo ICT

Goede service! Goede voorlichting en hulp

• Leo
    Review voor Bokumo ICT

Snelle levering en goede uitleg

• Rinus
    Review voor Bokumo ICT

Luisterend oor en bereid om te zoeken naar een oplossing voor mijn hosting probleem, Bokumo is een duidelijke aanrader en ik zal hier zeker terug komen.

• jennie
    Review voor Bokumo ICT

het is een top service. Ik werd via de telefoon geweldig geholpen.

• inge
    Review voor Bokumo ICT

Fijne en snelle service. Ik ben een zeer tevreden klant en raad iedereen aan hier ook klant te worden.

• Jan
    Review voor Bokumo ICT

Altijd een geweldige service en nu ook weer. Doen wat ze van tevoren afspreken.

• Frans
    Review voor Bokumo ICT

Prima hulp gehad met mijn E-mail problemen

• Ria
    Review voor Bokumo ICT

Duidelijke en rustige uitleg.

• Ben de Groen
    Review voor Bokumo ICT

Goed geholpen en dik te vreden

• Anne
    Review voor Bokumo ICT

Goede toelichting en prima afhandeling

• Hannie
    Review voor Bokumo ICT

Prima service verleend bij de verlenging van mijn Microsoft Office pakket. Snel geregeld en deskundige mensen.

• Geen.
    Review voor Bokumo ICT

Het gevraagde is goed uitgevoerd. Mail verkeer was soms dubbel en dus verwarrend

• Eva

Snelle en goede hulp

• Coby
    Review voor Bokumo ICT

Goede voorlichting ,aardige mensen zeer tevreden, een aanrader!