Bonavenda
Webwinkel voor allerhande Huis-, Tuin- en Keuken artikelen.
9,0

• Angelina

Snelle verzending , en klantvriendelijk

• Gerard
    Review voor Bonavenda

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering 3 dagen sneller dan aanvankelijk gepland. Of de broodrooster het lang uithoudt, moet de praktijk uitwijzen vandaar garantie op matig. Ik wilde géén oordeel invullen, maar dát kan niet. Vooralsnog zéér tevreden.

• Hoe beoordeel je Bonavenda?

• Ashley
    Review voor Bonavenda

Ja prima, maar 10 -3-20 pannenset besteld volgende ochtend zoude ik het binnen krijgen maar geen pannenset gekregen die dag alleen een bestelbak wat ik niet eens besteld hebt namelijk heb jullie gemailt maar krijg niks terug van jullie uit want ik ga niet iets betalen wat ik niet eens binnen hebt gekregen maar hoop dat dit opgelost word verder is dit een prima winkel.

Antwoord van Bonavenda

Geachte, de email is zojuist pas binnen gekomen. We zullen deze beantwoorden en natuurlijk uw probleem gaan oplossen. Mvrgr, Marcel

• M.Verhoeff
    Review voor Bonavenda

De samenwerking met post.nl nog eens nader onder de loep nemen. Het was de bezorger 2 dagen "niet gelukt" het pakket af te leveren. De derde dag kon ik het uiteindelijk zelf af komen halen op het post.nl distributie punt. Wel een prachtige pan, die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Antwoord van Bonavenda

Geachte M. Verhoeff, dank u voor uw kritiek aangaande PostNL. Erg vervelend om te vernemen dat PostNL er niet in is geslaagd tijdig uw pakket af te leveren. Helaas kunnen wij geen invloed uitoefenen op de manier waarop PostNL zijn werk uitvoert. In het verleden hebben wij diverse verzenders geprobeert. Onze ervaring is dat bij iedere verzender er wel eens iets niet helemaal goed gaat. Voor ons is uiteindelijk gebleken dat bij PostNL de minste uitval is. In ieder geval goed om te vernemen dat de pan naar wens is. Met vriendelijke groet, Marcel de Ruig / Bonavenda

• Kim
    Review voor Bonavenda

Snel geleverd en goed verpakt. Precies zoals op de foto / beschrijving.

• Patricia
    Review voor Bonavenda

Producten in goede orde ontvangen
    Zeer snel geleverd
    Bedankt voor de goede service

• G. Stienstra
    Review voor Bonavenda

Goede levering. Snel contact. Zeer tevreden.

• Klaas Gankema
    Review voor Bonavenda

Zeer tevreden over het product en een zeer uitmuntende service is verleend bij het versturen van een nieuw shotglaasje. Goede website met leuke producten.

• Kees Schoorl
    Review voor Bonavenda

Snelle levering, bedankt voor uw prima service.

• Ria van de lagemaat

Geweldige service top