BonneBella

BonneBella

Welkom bij BonneBella! Dé specialist op het gebied van koffie en Jura machines.

Met ons uitgebreide assortiment Jura koffiemachines kunnen wij alle modellen en functionaliteiten laten zien.

In combinatie met ons brede koffieassortiment vinden wij samen met u altijd de combinatie waar u naar opzoek bent. In onze winkel hebben we meer dan 25 soorten koffie, van prachtige singels tot rijke melanges.

Naast geautoriseerd Retail- zijn wij ook Jura e-commerce partner zodat we u online ook van onze service kunnen verzien.

Per 1 december 2020 is onze tweede winkel in Eindhoven geopend en zijn we te vinden in het pand van Catunambú Nederland aan de van Hastelweg 254. Kijkt u bij Eindhoven voor meer informatie.

Onze collega’s zijn allemaal echte experts op het gebied van Jura en koffie en kunnen u er alles over vertellen. De juiste machine vinden die aan uw wensen voldoet: daar worden wij ( en u) blij van!

Wanneer u er voor kiest een Jura bij ons aan te schaffen krijgt u er altijd een welkomstpakket bij zodat u bij thuiskomst gelijk kunt genieten van deze heerlijke combinatie.

• Myron Jessy Oppelaar
    Geverifieerde klant van BonneBella

Bij aankoop van de Jura E6 koffiemachine, ben ik zeer goed en vriendelijk geholpen. Ook de uitleg over de Jura E6 was heel duidelijk.
    Het is een fantastische machine met
    veel mogelijkheden waardoor ik uit verschillende koffie soorten kan kiezen.

Antwoord van BonneBella

We zijn enorm blij dat we u vorige week naar tevredenheid hebben geholpen… we hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.

• Jan Breider
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snelle service, ‘s morgens de filters besteld, ‘s middags bezorgd.

• Hoe beoordeel je BonneBella?

• Frank Geubbels
    Review voor BonneBella

Goede uitleg/vergelijk verschillende machines, vriendelijk, produkt was op voorraad

Antwoord van BonneBella

We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen… we hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.

• Michel Hoorn

Lekkere koffie en Goede service

• Alberic Valkonet
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snelle levering en prima in orde.

• Rutgert Bianchi
    Geverifieerde klant van BonneBella

Er was eerst een vergissing opgetreden waardoor mijn bestelling wel betaald was maar niet actief stond. Hier is over gebeld en toen kwam het goed, gelukkig had ik de bestelde spullen niet acuut nodig. verder netjes geleverd.

• B van Egten
    Geverifieerde klant van BonneBella

Zou graag de keuze willen hebben om het pakket te kunnen afhalen

Antwoord van BonneBella

Die mogelijkheid is er zeker bij ons! Als u naar verzending kijkt staat er onder vast tarief ".afhalen in de winkel" als u daarop klikt heeft u de mogelijkheid u bestelling in onze shop af te halen.

• Joost Heidekamp
    Review voor BonneBella

Dik tevreden met de duidelijke uitleg en het advies van Kelly en André.

• Karen Brunink

makkelijk snelle service

• Van der Klei
    Geverifieerde klant van BonneBella

Supergoed advies en service. Heel klantvriendelijk. Een echte aanrader.