BonneBella

BonneBella

Welkom bij BonneBella! Dé specialist op het gebied van koffie en Jura machines.

Met ons uitgebreide assortiment Jura koffiemachines kunnen wij alle modellen en functionaliteiten laten zien.

In combinatie met ons brede koffieassortiment vinden wij samen met u altijd de combinatie waar u naar opzoek bent. In onze winkel hebben we meer dan 25 soorten koffie, van prachtige singels tot rijke melanges.

Naast geautoriseerd Retail- zijn wij ook Jura e-commerce partner zodat we u online ook van onze service kunnen verzien.

Per 1 december 2020 is onze tweede winkel in Eindhoven geopend en zijn we te vinden in het pand van Catunambú Nederland aan de van Hastelweg 254. Kijkt u bij Eindhoven voor meer informatie.

Onze collega’s zijn allemaal echte experts op het gebied van Jura en koffie en kunnen u er alles over vertellen. De juiste machine vinden die aan uw wensen voldoet: daar worden wij ( en u) blij van!

Wanneer u er voor kiest een Jura bij ons aan te schaffen krijgt u er altijd een welkomstpakket bij zodat u bij thuiskomst gelijk kunt genieten van deze heerlijke combinatie.
Filter 168 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 115 met beschrijving

• Bert Hiemstra
    Geverifieerde klant van BonneBella

Goede communicatie en vriendelijk personeel. Nette vlotte reactie op mail etc. Heel goed. Het kan dus wel.

• Rocco Dungen
    Geverifieerde klant van BonneBella

Goede voorlichting en snelle service

• Hoe beoordeel je BonneBella?

• Roel Backus
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snelle levering, vriendelijke en behulpzame medewerkers, goede telefonische bereikbaarheid.

• Niek
    Geverifieerde klant van BonneBella

Levering iets vertraagd, maar kwam (denk ik) door de drukte bij de pakketbezorgers. Duidelijke communicatie toen ik BonneBella hier over belde. Koffiebonen smaken erg goed en tevreden mee. Enig minpuntje: bij de aanschaf van mijn nieuwe jura stond er bij dat ik een melkhouder geleverd kreeg (1 van de redenen voor keuze deze webshop), maar die bleek er niet bij te zitten. Aan de telefoon werd vermeld dat deze niet meer op voorraad is, terwijl webshop wel voorraad aangeeft. Vreemd dus. Verder wel tevreden en is het een aanrader als je een (nieuwe) jura of goede koffiebonen zoekt.

• Irina De Goeij
    Geverifieerde klant van BonneBella

Mooie prijzen en snelle inlevering

• Marianne
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snel geleverd, goed verpakt en heerlijke thee!

• Marian Bruins
    Geverifieerde klant van BonneBella

Geweldige en snelle service!

• Ed Daniëls
    Geverifieerde klant van BonneBella

Bestelde jura was niet leverbaar. Hebben goede opties gegeven. Prima gedaan. Alleen het welkomspakket werd vertraagd afgeleverd. Bonnebella is zeker een aanrader.

• Irma Lucke
    Geverifieerde klant van BonneBella

Goede service snel geleverd en zelfs een handgeschreven briefje met veel plezier met uw aankoop

• H H Werdekker

Goet verzorgt

• Lynn
    Review voor BonneBella

Snelle reactie na vragen, vele mogelijkheden, daardoor snel aan de juiste koffie! Genieten kan beginnen. Een mooi bedrijf!

• Eric
    Geverifieerde klant van BonneBella

snelle service en heerlijke koffie voor een goede prijs!

• Myra Van Der Meulen

goede service snel geleverd

• Herman Denen

Supersnel en goedkoop

• Martijn van Geenen
    Geverifieerde klant van BonneBella

Uitstekende service. Ik werd netjes gebeld dat de levering een dag later zou zijn. Of dat een probleem was. Voor mij niet, ik wordt wel graag op de hoogte gehouden. Dus fijn. Ik had de machine nog steeds binnen 3 dagen in huis.
    Goede prijzen, goede service. Thumbs up!

• M. Fortuin

volgende dag in huis

• Galvin
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snelle levering van de lekkerste koffiebonen.

• Joas Van Der kraan
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snelle service en een nette prijs.

• anne lehmann
    Geverifieerde klant van BonneBella

snelle service. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Mooie extraatjes bij bestelling gekregen.

• Hans
    Review voor BonneBella

Gisteren een nieuwe Jura gekocht. Goed advies gekregen en met een prachtige machine thuisgekomen. En de koffie tijdens het advies was natuurlijk heerlijk!