BonneBella

BonneBella

Welkom bij BonneBella! Dé specialist op het gebied van koffie en Jura machines.

Met ons uitgebreide assortiment Jura koffiemachines kunnen wij alle modellen en functionaliteiten laten zien.

In combinatie met ons brede koffieassortiment vinden wij samen met u altijd de combinatie waar u naar opzoek bent. In onze winkel hebben we meer dan 25 soorten koffie, van prachtige singels tot rijke melanges.

Naast geautoriseerd Retail- zijn wij ook Jura e-commerce partner zodat we u online ook van onze service kunnen verzien.

Per 1 december 2020 is onze tweede winkel in Eindhoven geopend en zijn we te vinden in het pand van Catunambú Nederland aan de van Hastelweg 254. Kijkt u bij Eindhoven voor meer informatie.

Onze collega’s zijn allemaal echte experts op het gebied van Jura en koffie en kunnen u er alles over vertellen. De juiste machine vinden die aan uw wensen voldoet: daar worden wij ( en u) blij van!

Wanneer u er voor kiest een Jura bij ons aan te schaffen krijgt u er altijd een welkomstpakket bij zodat u bij thuiskomst gelijk kunt genieten van deze heerlijke combinatie.
1.265 klantbeoordelingen
Filter 1264 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 668 met beschrijving

• Alice Kremers
    Geverifieerde klant van BonneBella

Voor het weekeinde besteld. Dinsdag in huis. Steeds aangepaste track en trace activiteit. Zeer solide ingepakt. Voldeed aan de verwachtingen.

• Ingrid van Brussel
    Geverifieerde klant van BonneBella

Zeer goede service. Het product werkte niet op ons nespresso apparaat. Was geen probleem. Mochten zonder probleem alles terug sturen en kregen het geld terug. Super bedankt hiervoor.

• Hoe beoordeel je BonneBella?

• Hans-Peter
    Geverifieerde klant van BonneBella

Meerdere kilo's koffie besteld. Een deel was niet voorradig en zou pas een week later weer beschikbaar zijn. Ik werd keurig gebeld met de vraag of ik wilde wachten tot alles voorradig was of dat ik aanvullend op de ontbrekende kilo's een andere soort koffie wilde welke dan direct geleverd kon worden. Keurig en snel opgelost. De klant is hier duidelijk koning!

• Gert-Jan
    Geverifieerde klant van BonneBella

De prijzen van de producten zijn prima. In eerste instantie ontbrak een onderdeel uit de bestelling in het geleverde pakket, maar na melding hiervan werd per omgaande en zonder problemen een nieuw pakketjes opgestuurd met het ontbrekende onderdeel. Tevreden dus met de afhandeling.

• Albert Koobs
    Geverifieerde klant van BonneBella

Koffie kwam op de gevraagde tijd binnen

• Mya
    Geverifieerde klant van BonneBella

Prima service, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle verzending.

• Art

• Hanneke

Snel en netjes afgeleverd

• Anoniem
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snel binnen, niks op aan te merken!

• Patrick
    Geverifieerde klant van BonneBella

Goede prijs, snelle levering!

• Rob Pijpker
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snel en goed geleverd! Top!!

• M.

Snelle levering.

• Sadettin Yildirim
    Geverifieerde klant van BonneBella

Het was andere soort dan wat ik heb besteld. Is ook goed maar niet net als vorige keer.

• Rima van Gijzen

Goede en snelle service

• Jo

Snelle levering goede prijs

• Anton Blankvoort
    Geverifieerde klant van BonneBella

correcte levering en snel in huis

• Edward Meulenbeld
    Geverifieerde klant van BonneBella

Snelle verzending, jura reinigingsmiddelen goedkoper dan bij andere winkels .

• Edward

Netjes bezorgd