BonneBella

BonneBella

Welkom bij BonneBella! Dé specialist op het gebied van koffie en Jura machines.

Met ons uitgebreide assortiment Jura koffiemachines kunnen wij alle modellen en functionaliteiten laten zien.

In combinatie met ons brede koffieassortiment vinden wij samen met u altijd de combinatie waar u naar opzoek bent. In onze winkel hebben we meer dan 25 soorten koffie, van prachtige singels tot rijke melanges.

Naast geautoriseerd Retail- zijn wij ook Jura e-commerce partner zodat we u online ook van onze service kunnen verzien.

Per 1 december 2020 is onze tweede winkel in Eindhoven geopend en zijn we te vinden in het pand van Catunambú Nederland aan de van Hastelweg 254. Kijkt u bij Eindhoven voor meer informatie.

Onze collega’s zijn allemaal echte experts op het gebied van Jura en koffie en kunnen u er alles over vertellen. De juiste machine vinden die aan uw wensen voldoet: daar worden wij ( en u) blij van!

Wanneer u er voor kiest een Jura bij ons aan te schaffen krijgt u er altijd een welkomstpakket bij zodat u bij thuiskomst gelijk kunt genieten van deze heerlijke combinatie.
De zekerheden van https://bonnebella.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

BonneBella is uw totaalleverancier op het gebied van alle koffie- en theevoorzieningen voor de particulier, horeca en bedrijf. Naast het gehele leveringspakket dragen we ook graag zorg voor opleiding en training van een ieder die met koffie werkt. Wij ontvangen u graag op ons Verkoopkantoor te Hoogeveen aan het Haagje 136! Hier treft u een grote collectie professionele koffiemachines voor Horeca, Kantoor of Bedrijf!

Bekijk Manifest