Bonsai Moyogi

Bonsai Moyogi

Webwinkel in Bonsai bomen en gerelateerde producten.

Lidmaatschap per 10-03-2019 stopgezet

9,3

• anja brinxma
    Geverifieerde klant van Bonsai Moyogi

Snelle service, goed op de hoogte gehouden.
    Mijn dank.

• Bram
    Review voor Bonsai Moyogi

Een hele fijne ervaring met Moyogi Bonsai, ik kreeg een perfect verpakte bonsai opgestuurd en de kwaliteit was buitengewoon. ook de comunicatie verliep soepel en vlot. Dit een website waar je terug komt, geeft vertrouwen.
    Bedankt voor de mooie Ulmus Bonsai.

• Wesley
    Review voor Bonsai Moyogi

Afgelopen week bij jan op locatie geweest hier heb ik 2 boompjes en gereedschap gekocht aarde etc etc overal kreeg ik super uitleg van ook de vragen wat ik na afloop heb gesteld via mail of sms zijn super verlopen naderhand wouw ik nog een bestelling doen via de webshop ik las dat je ook groei spaarpunten kreeg na de bestelling nu had ik jan een mail gestuurd of ik de punten van de vorige aankoop ook kon krijgen dit werdt meteen bijgeschreven en kon ik bij me nieuwe bestelling de punten direct inleveren wat voor een mooie korting zorgde ik wil jan super bedanken voor zen goeie service !!!!

• Mathijs Kostjens
    Geverifieerde klant van Bonsai Moyogi

Levering duurde relatief lang. Ik betaalde met Paypal maar kreeg geen mailbevestiging. Product was echter prima, goed verpakt. Zat geen factuur bij kevering die moest apart gedownload worden??

• Maria Bracke
    Geverifieerde klant van Bonsai Moyogi

Het is wel even wachten op de bestelling, maar ze komt correct door. Je wordt ook verwittigd als iets niet in voorraad is, met de vraag of je nog wacht of wilt afhaken. De mails zijn vriendelijk en correct.

• Math van de Kreeke
    Geverifieerde klant van Bonsai Moyogi

goed verpakt en mooie producten

• h.r. de jong

goede service!

• Peter Benoey
    Geverifieerde klant van Bonsai Moyogi

Zeer tevreden over het product. Tevens mooi om bijgevoegd de nodige info te verkrijgt voor de verzorging van de bonsai.
    Verzending zeker ok, iets meer info en iets vlotter zou wel mogen.

• Renzo Velema
    Review voor Bonsai Moyogi

Prima winkel met veel keuze voor uw bonsai hobby. De bestelling verliep voorspoedig en op vragen via email werd spoedig op gereageerd. Ik ben in ieder geval dik tevreden. De bestelde producten voldoen aan mijn verwachting.

• Peter Mulder

Goed bedrijf aanrader!!!!!

• Ad Paul
    Review voor Bonsai Moyogi

Alles is super snel geleverd en van goede kwaliteit

• Daniel Szollosi

Heel tevreden!

• M Niestadt
    Review voor Bonsai Moyogi

Wij zochten een kado voor onze dochter voor Sinterklaas. Ondanks dat op de website staat 7 dagen voordat het product in huis is heeft Bonsai Moyogi Alles in het werk gesteld om binnen 2 dagen te leveren! Persoonlijke service, prettige en deskundige hulp! Enorm tevreden over de service, dat zie je tegenwoordig niet meer zo veel!

• Rianne Van heerdt
    Review voor Bonsai Moyogi

Snelle levering en helemaal tevreden

• rene outmaijer
    Review voor Bonsai Moyogi

goede en snelle bezorging. Goed en keurig verpakt.

• Henny Poons
    Review voor Bonsai Moyogi

Mooie beeldjes en goed ingepakt.
    Bedankt

• Marijke R.J.de Boer
    Review voor Bonsai Moyogi

Op de site is wat lastig iets terug te vinden. Maar bestellen en bezorgen gaat prima

• Berry Theunissen
    Review voor Bonsai Moyogi

Er was 1 artikel niet vooradig opgelost met 1 telefoontje en kreeg een alternatief toegestuurd en zonder opnieuw verzend kosten super geregeld

• erik buijze
    Review voor Bonsai Moyogi

heel tevreden en netjes afgeleverd.De boompjes zagen er ontzettend goed uit! Ik mis enkel de verzorgingtips eigenlijk. Ook zou het handig zijn dat aangegeven wordt welke dag het wordt geleverd ivm ontvangst.

• L W Punt

keurig verzorgde afwikkeling.