Bonvibes-giftshop

Bonvibes-giftshop

Wil je iemand blij maken met een leuk en uniek cadeau met naam of foto? Wil je iemand bedanken of belonen, omdat diegene je heeft geholpen? Of wil je juist iemand iets leuks geven op een verjaardag, of babyshower Of wil je iemand beterschap of sterkte wensen? Met onze gepersonaliseerde cadeaus kun je iemand verrassen, gelukkig maken of een hart onder de riem steken. In onze webshop vind je verschillende producten die je kunt personaliseren. Producten zoals een drinkbeker met naam, een kussen met naam een rugzak en nog tal van producten die gepersonaliseerd kunnen worden.

Met een uniek cadeau kun je iemand heel gelukkig maken of troosten. Je vindt echt voor iedereen wel een geschikt cadeau. Of je nu op zoek bent naar een mooi cadeau voor mama of papa, voor je vriend of vriendin. of voor opa of oma. Ook voor de kerverse ouders en hun kleine wonder hebben wij een gepersonaliseerd kraamcadeau, wat denk je van een kraamcadeau met naam? Of een kraamcadeau met foto?
9,1
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Lia Zagers
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

Goeie service en snelle levering

Antwoord van Bonvibes-giftshop

Hallo Lia, bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling.

• Natascha Bindels
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

Snelle en mooie levering.

Antwoord van Bonvibes-giftshop

Hoi Natascha dankjewel voor je review:)

• Hoe beoordeel je Bonvibes-giftshop?

• jeannette en harry prenger maspalomas esp
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

wij hebben super leuke kadootjes besteld voor ons achterkleinkind die is 6 januari1jaar geworden precies op de dag bezorgd hartelijkdank daarvoor

Antwoord van Bonvibes-giftshop

Dankjewel voor jullie review. En veel plezier met het cadeau!

• Manon
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

Product besteld, na een week gemaild waar het bleef. Reactie dat het niet op voorraad was (laat dat dan even weten?!) Iets anders uit gezocht wat goedkoper was en weer erachteraan moeten gaan waar mijn resterende geld bleef. Een week later nog steeds niets ontvangen. Hele slechte service. Het uiteindelijke gepersonaliseerde product was mooi, alleen zat het er scheef op geplakt. Erg jammer

• Bianca Dijkhuizen
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen en op mijn telefoontjes en mailtjes wordt niet gereageerd. Nog even afwachten of alles goed gaat komen.
    Alles is goed gekomen en is super mooi. Goed ingeoakt ook. Uiteindelijk zeer tevreden en een aanrader!

• Caroline
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

Ik had verwacht dat de geboortegegevens erop gedrukt zouden staan zoals ik wel eens eerder bij een andere webshop besteld heb. Helaas zijn het gewoon stickers die nog eens half loszaten ook toen ik het binnen kreeg. Ik vind het aan de dure kant voor wat je krijg.

• Anita Thewissen
    Geverifieerde klant van Bonvibes-giftshop

heel blij met mn bestelling! Wat een gave flessen en broodtrommels!
    Snel en netjes verzonden😊.
    Raad deze webshop zeker aan.

Antwoord van Bonvibes-giftshop

Hoi Anita, Dankjewel voor je mooie review en heel veel plezier met de bestelling :)

• Emmelie van de Linde
    Review voor Bonvibes-giftshop

Snelle levering, goede communicatie!

• Michelle Van der Veen
    Review voor Bonvibes-giftshop

Super leuk geholpen via instagram, gelijk antwoord en daardoor gelijk besteld, snel gemaakt en op gestuurd, in het echt nog mooier dat op het plaatje.
    Super blij met mijn bestelling en ga hier vast en zeker nog eens bestellen!

• Ghis
    Review voor Bonvibes-giftshop

Geweldige service en product. Vandaag verrast met een kussen en fleecedeken. Heel origineel cadeau en super goede kwaliteit! Heel blij mee!

• Mustafa A.
    Review voor Bonvibes-giftshop

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en uiterst snelle reactie op mijn vragen!

• Robin Vermeulen
    Review voor Bonvibes-giftshop

Zeer mooie gepersonaliseerde cadeau´s , van goede kwaliteit, zeker een aanrader

• Rabbia Anwar