Boomschors.nl

Boomschors.nl

Wij zijn Boomschors.nl begonnen omdat wij het aanbod van boomschors te klein vonden, vandaar dat u bij ons de grootste keuze mogelijkheid vindt.

Naast ons ruime assortiment, proberen wij zo veel flexibel mogelijk te zijn en leveren daarom ook in het weekend of avonden. Wij leveren uw boomschors per m³ in een big bag en plaatsen dit zo dicht mogelijk bij de plek waar u het wilt aanleggen.

Uiteraard bieden wij op uw verzoek ook hulp aan bij het aanleggen van uw boomschors.

Door de nadruk te leggen op hoge service, een breed assortiment en flexibele leverafspraken, hebben we al veel tevreden klanten kunnen voorzien van diverse soorten boomschors.
De zekerheden van https://www.boomschors.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020