Bootland
Bootland watersport. Alles voor de watersport!
6,8

• Jop
    Review voor Bootland

Super service! Vriendelijk en goed geholpen daarna snel geleverd.

• Jan
    Review voor Bootland

Netjes een mail gehad dat niet alles op voorrraad was en binnen de tijd ontvangen wat was gezegt , vaker besteld maar met de nieuwe eigenaren positieve veranderingen

• Hoe beoordeel je Bootland?

• Johan
    Review voor Bootland

Ik had een paar vragen over raamrubbers waarvoor ze de moeite namen om mij van de juiste informatie te voorzien. Het raamrubber is daarna snel en netjes geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Jeroen
    Review voor Bootland

Bij de nieuwe eigenaren achter Bootland heb ik een zwemplateau besteld. Jammer dat de oude reviews van de vorige eigenaren een negatief en verkeerd beeld geven. Hun service is namelijk overtuigend, ze informeren goed en bieden een marktconforme prijs. Het zwemplateau is van uitstekende kwaliteit. Aanrader!

• Sjoerd
    Review voor Bootland

Kunststof kous voor voeren van lus in nylon lijn besteld. Was niet genoeg in voorraad. Heeft netjes de vertraging gecommuniceerd. Hans heeft voorraad op peil gebracht en alles binnen 1 week verzonden. Was maar kleine order en toch de moeite genomen dit goed af te handelen.

• jack
    Review voor Bootland

Had onlangs een bestelling geplaatst die ik later moest annuleren. Had na 2 dagen het geld teruggestort. Top.

• Wim
    Review voor Bootland

Er worden artikelen aangeboden die niet meer leverbaar zijn. Daar kom je achter als je hen belt waar je bestelde artikel blijft. Wel meteen betalen bij plaatsing van je bestelling, maar wachten op terugbetaling van niet geleverde artikelen.

• Reinier

Service en communicatie verbeteren

• Lorenzo
    Review voor Bootland

Uiterst slechte service ! Levertijden kloppen niet ,. Op voorraad volgens website , wij moeten weken wachten , komt de rest aan is het nog eens een andere slecht product dan we wensten en besteld hadden ! Koop hier niet ! Tijd verspilling ! Je kan beter zelf bestellen in China dan hier !

• Tom
    Review voor Bootland

Beter zijn levertijden nakomen en niet telefonisch zo nochelant reageren.

• Tinga
    Review voor Bootland

netjes verpakt en product overtrof mijn verwachtingen

• Wiep Hilverda
    Review voor Bootland

Duidelijke website, eenvoudige bestelprocedure, scherpe prijs.
    Prima service.